در دفاع از حرم اهل بیت(ع) و در نبرد با تروریست های تکفیری در جبهه حلب بسیجی پاسدار مهدی اسحاقیان درچه ای، بر اثر اصابت ترکش گلوله خمپاره به سرش به درجه رفیع شهادت نائل آمد و به خیل شهدای مدافع حرم پیوست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهدی اسحاقیان درچه ای، دانش آموخته مقطع کارشناسی ارشد رشته زبان و ادبیات عرب و از فعالان بسیج دانشجویی دانشکده الهیات و عضو هیات دانشجویی محبان اهل بیت(ع) دانشگاه شهید چمران اهواز بود.

شهید محمد اسحاقیان درچه ای، سال 84 در مقطع کارشناسی ارشد رشته زبان و ادبیات عرب از دانشگاه شهید چمران اهواز فارغ التحصیل شد.

پیکر مطهر این شهید روز گذشته، از میدان امام خمینی(ره) شهر درچه اصفهان به سمت گلزار شهدای اسلام آباد این شهر تشییع شد و در جوار مزار مطهر پدر شهید همسرش سردار محمدباقر مداح آرام گرفت.

رییس دانشگاه شهید چمران اهواز و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهید چمران اهواز، شهادت برادر محمد اسحاقیان درچه ای را به جامعه دانشگاهی، خانواده این شهید بزرگوار و ملت سرفراز ایران اسلامی تبریک و تسلیت گفتند.

همچنین هیأت دانشجویی محبان اهل‌بیت(ع) شهید چمران اهواز در پیامی شهادت شهید مهدی اسحاقیان دانش‌آموخته این دانشگاه و از مدافع حرم اهل‌بیت(ع) در سوریه را تسلیت گفتند.

متن این پیام بدین شرح است:

                                   بسم رب الشهدا والصدیقین

"مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن يَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا"

از مؤمنان مرداني هستند که به پيماني که باخدا بسته بودند وفا کردند بعضي بر سر پيمان خويش جان باختند و بعضي چشم به راهند و هيچ پيمان خود دگرگون نکرده‌اند"سوره احزاب ؛ آیه ۲۳ "

شهدا در قهقهه مستانه‌شان و در شادی وصلشان عند ربهم یرزقون اند . "امام خمینی ره"

بار دیگر اذان جهاد و شهادت از خیام عاشوراییان زمان برخواست و عطر شهادت را به مشام‌ها رساند. با کمال تأسف و تأثر از شهادت سرباز شهید اسلام و مدافع سرفراز حرم اهل‌بیت (ع) بسیجی پاسدار جناب آقای مهدی اسحاقیان دانش‌آموخته‌ی دوره کارشناسی ارشد رشته‌ی عربی دانشگاه شهید چمران اهواز و عضو فعال در عرصه هیئت دانشجویی محبان اهل‌بیت (ع) اطلاع یافتیم .

ما خانواده هیئت دانشجویی محبان اهل‌بیت (ع) دانشگاه شهید چمران اهواز به نوبه‌ی خود شهادت مجاهد نستوه و رزمنده خستگی‌ناپذیر شهید مهدی اسحاقیان را به ساحت مقدس بقیة‌الله الاعظم و به محضر ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای مدظله‌العالی تسلیت و به خانواده گرامی ایشان تبریک و تسلیت عرض می‌نماییم و از درگاه ایزد منان برای آن شهید بزرگوار رضوان الهی و هم‌نشینی با ارواح طیبه اولیا را خواستاریم و برای بازماندگان بزرگوار ایشان صبر و بردباری مسألت می‌نماییم .

بدون شک این شهادت‌ها عزم و اراده ما دانشجویان را در مبارزه با استکبار جهانی و کسانی که سعی در تحریف مفاهیم اسلام و آرمان‌های امام و رهبری رادارند استوارتر خواهد کرد .

                                                                     (والعاقبة للمتقین )

                                                          والسلام علیکم و رحمتة الله وبرکاته

انتهاي پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.