دبیر هیأت زورخانه ای و پهلوانی استان فارس گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان مسابقات زورخانه ای و پهلوانی یادواره شهدای مدافع حرم در شیراز برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حسین غرقی از اجرای دو برنامه در ماه مبارک رمضان خبر داد و اظهار کرد: یک دوره مسابقات زورخانه ای جام رمضان با عنوان یادوارۀ شهدای مدافع حرم در رشته چرخ تیز، چرخ چمنی، سنگ، کباده، میل بازی در رده های سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان و جوانان بین زورخانه های شیراز برگزار می کند.
وی افزود: با توجه به در پیش بودن مسابقات کشوری که بعد از ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد برگزاری این دوره از مسابقات می تواند آمادگی خوبی در بین ورزشکاران شیراز ایجاد کند تا برای مسابقات انتخابی استان و کشوری با آمادگی بیشتری حضور یابند.
غرقی ادامه داد: در شیراز 23 زورخانه فعال وجود دارد که این خود می تواند یکی از عوامل موثر برای برگزاری این رقابتها باشد.
دبیر هیأت پهلوانی زورخانه ای استان فارس با بیان این که یکی از برنامه های نیک و پسندیده که همه ساله در ماه مبارک رمضان در ورزش زورخانه ای صورت می گیرد مراسم گلریزان است گفت: امسال نیز همچون سالهای گذشته این مراسم برگزار خواهد شد که عواید حاصله به نفع بیماران هموفیلی اختصاص خواهد یافت.
وی افزود: زمان برگزاری مراسم پس از هماهنگی های لازم به اطلاع ورزشکاران و علاقمندان به انجام کار های خیر و خدا پسندانه خواهد رسید .
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار