دعوت از تکواندوکار مریوانی به اردوی تیم ملی ناشنوایان کشور

رییس اداره ورزش و جوانان مریوان گفت: از سوی فدراسیون ناشنوایان "نسیبه شهبازی" بانوی تکواندوکار مریوانی به اردوی تیم ملی ناشنوایان کشور دعوت شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج،اکبر محمدی گفت: این ورزشکار مریوانی از سوی فدراسیون ناشنوایان به اردوی آمادگی تیم ملی متصل به اعزام رقابت های جهانی ترکیه در تهران فراخوانده شد. 

وی افزود: اردوی آمادگی و متصل به اعزام تیم های ملی تکواندو ناشنوایان مردان و زنان برای شرکت در مسابقات هنرهای رزمی 2016 جهان به مدت یک هفته به میزبانی تهران آغاز شده است.
رییس اداره ورزش و جوانان مریوان بیان کرد: تکواندو کاران دعوت شده به اردوی نهایی تیم های ملی تکواندو ناشنوایان از روز شنبه 29 خردادماه تمرین های آمادگی خود را زیر نظر کادر فنی برای افزایش توان فیزیکی و تکنیکی خود آغاز کردند.
این ورزشکار مریوانی در اسفندماه سال گذشته موفق شد در مسابقات قهرمانی تکواندو بانوان ناشنوایان کشور در وزن سوم (منهای 67 کیلوگرم) مدال نقره را به دست آورد.
فاطمه زارع ، زهرا ابراهیمی و مریم خدابنده از فارس، سارا کرمی و زهرا بهنیافرد از کرمانشاه، فاطمه منتظری و سحرالسادات حسینی نژاد از یزد، مرضیه خوش احوال از تهران، لیلا نوری از اردبیل و حمیده شبانپور از اصفهان دیگر ورزشکاران زن حاضر در این اردو هستند.
مسابقات جهانی هنرهای رزمی ناشنوایان، اواخر تیرماه در سامسون ترکیه برگزار می شود.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.