بخش دیالیز بیمارستان فوق تخصصی حضرت فاطمه (س)‌ شهرستان ساوه به بهره برداری رسید.

  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، رییس بیمارستان فوق تخصصی حضرت فاطمه (س)‌ ساوه گفت : این بخش با ظرفیت 10 دستگاه دیالیز با استانداردهای آلمان و وزارت بهداشت آغاز به کار کرد.
شریف نیا با بیان اینکه بیش از پانصد میلیون نپتومان اعتبار هزینه شده است ، افزود : بیمارانی که به این بخش مراجعه می کنند هیچ وجهی را پرداخت نمی کنند و با تعرفه دولتی خدمت رسانی می شود.
رییس بیمارستان شهید مدرس ساوه با بیان اینکه بخش دولتی نمی تواند همه ی بار خدمات رسانی بهداشت درمان را به عهده بگیرد ، گفت : با افتتاح این مرکز بخشی از خدمات در این مرکز ارائه می شود.
حافظی افزود :‌ در ارائه برنامه زمانی به بیماران هماهنگی بین دو بیمارستان انجام می شود تا بیماران برای خدمت رسانی تقسیم شوند.
نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی هم در مراسم بهره برداری از این بخش گفت: مشارکت بخش خصوصی در بخش بهداشت و درمان اهداف طرح تحول نظام سلامت را تثبیت می کند.
منصوری افزود: دولت به طور یقین بدون حضور و مشارکت بخش خصوصی قادر به تامین نیازهای جامعه به ویژه در بخش سرمایه گذاری و نظام سلامت نخواهد بود
وی اضافه کرد : با توجه به جمعیت شهرستان ساوه و لزوم پیش بینی نیازهای بهداشتی و درمانی، رایزنی هایی برای جذب اعتبارات بخش بهداشت و درمان در دستور کار قرار می گیرد.
فرماندار شهرستان ساوه نیز گفت: اجرای طرح توحل نظام سلامت یکی از افتخارات دولت یازدهم در راستای خدمت رسانی به مردم است.
بهاروند افزود : دولت یازدهم توجه به زیر ساخت های بهداشتی و درمانی را از اولویت های خود قرار داده تا میزان رضایتمندی مردم بیشتر شود.
وی اضافه کرد : بر اساس تفاهم نامه منعقد شده بین بیمارستان حضرت فاطمه (س)و دانشکده علوم پزشکی ساوه پیش بینی می شود بخشی از خدمات دولتی در این بیمارستان خصوصی به عموم شهروندان ارائه شود.
شهرستان ساوه دارای 110 بیمار دیالیزی است که پیش از تنها بخش دیالیز بیمارستان مدرس به انها خدمت رسانی می کرد.
با افتتاح بخش دیالیز این بیمارستان تعداد تخت های دیالیز ساوه به سی عدد رسید که دو برابر نیاز بیماران دیالیزی ساوه است.
انتهای پیام / ف
برچسب ها: اراک ، ساوه ، دیالیز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا
۱۹:۲۴ ۰۲ دی ۱۳۹۶
بخش دیالیز مدرس ساوه بهترین بخش با پرسنل زحمت کش وخوب که باید در رتبه ممتاز واول است
Iran (Islamic Republic of)
محمدررضا
۱۴:۴۶ ۰۲ دی ۱۳۹۶
اززحمات پرسنل دیالیز کمال تشکر راداشته
آخرین اخبار