خیر سلامت در اراک یک دستگاه دیالیز به بخش همودیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) این شهر اهدا کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی در آئین تجلیل از خیران حوزه درمان تامین اجتماعی افزود: این خیر به نام دکتر محسن مختاری از پزشکان بنام اراک است که یک دستگاه دیالیز به ارزش 600 میلیون ریال را به بخش همودیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) اراک اهداء کرده است.
دکترعدلی افزود: این خیر سال گذشته نیز یک دستگاه دیالیز دیگر را برای کمک و تسهیل روند درمانی بیماران دیالیزی اهدا کرده بود.
وی گفت: بخش همودیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) اراک دو سال قبل توسط یک زوج خیر غفاری و افتخاری با اهدای سه میلیارد ریال ایجاد شد که به لحاظ فضا سازی محیطی، کیفیت درمان در استان مرکزی کم نظیر است.
وی افزود : حوزه درمان تامین اجتماعی در چهار سال اخیر در راستای سیاست های کلان کشوری ، ارتقاء هتلینگ بیمارستانی، توسعه خدمات تخصصی پزشکی را در دستور کار دارد و 30 هزار متر مربع از فضاهای درمانی موجود را در استان بهسازی و بازسازی کرده است.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی گفت : در حال حاضر حوزه مدیریت درمان تامین اجتماعی در این استان از طریق سه مرکز بیمارستانی در اراک، ساوه و شازند و هفت درمانگاه و کلینیک تخصصی ارائه خدمات مستقیم درمانی دارد و سال گذشته بیمارستان امام خمینی (ره) اراک به عنوان تنها بیمارستان در کشور رتبه عالی اعتبار بخشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را کسب کرد.
انتهای پیام / ف 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.