خط پروازی فرودگاه اراک به مقصد عسلویه با حضور مسئولان اجرایی استان و شرکت هواپیمایی آسمان در اراک آغاز شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری درمراسم افتتاح پرواز فرودگاه اراک گفت: با پیگری هایی که با شرکت هواپیمایی آسمان صورت گرفته اولین پرواز عملیاتی اراک - عسلویه به صورت رفت و برگشت با ظرفیت 80 مسافر انجام شد .
فیلی افزود: پرواز اراک - عسلویه با هواپیمای ایرباس 737 که دارای سن پایین و در پروازهای اروپایی و خارجی نظیر تهران - استانبول پرواز دارد، انجام می شود.
وی گفت: همچنین با برنامه ریزی انجام شده در آخر ماه مبارک رمضان پرواز رفت و برگشت اراک - مشهد آغاز می شود.
فیلی افزود: گفت: با تلاش هایی که در حال انجام است با ایرلاین خارجی پرواز اراک - استانبول نیز در فرودگاه اراک راه اندازی می شود.
مدیر فرودگاه اراک نیز گفت: در دایر شدن پرواز فرودگاه اراک استاندار و معاونان و سازمان همیاریهای شهرداری تلاش های فراوانی انجام دادند و با همکاری های به موقع حمایت خود را نسبت تداوم پروازها انجام دادند.
رحیم حسین نسب افزود: یکی از مشکلات تدام نداشتن پروازهای فرودگاه اراک، نبود چارتر کننده قوی ومردمی بود که مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای استان مرکزی این مشکل را کاهش داد و با اهمیت قائل شدن به آسایش مردم اکنون شاهد عملیاتی شدن پرواز در فرودگاه اراک هستیم.
وی گفت: برخی معتقد بودند که مجاورت با تهران ضرورتی برای پرواز تهران - اراک را ایجاد نمی کند اما به جد دنبال هستیم تا پرواز تهران - اراک نیز راه اندازی شود.
فرودگاه اراک سال 78 به بهره برداری رسید و نخستین خطوط پروازی مسافری آن از سال 84 با همکاری شرکت های هواپیمایی کشور دایر شد اما به دلیل نواقص فنی در تاسیسات از آن زمان تاکنون به دفعات پروازهای مقطعی را در کارنامه خود داشته است.
انتهای پیام / ف

برچسب ها: اراک ، فرودگاه ، عسلویه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار