معاون عمرانی استانداری گفت : در صورتی ساخت پروژه های جدید را آغاز می کنیم که تمام طرح های نیمه کاره به اتمام رسیده باشد .

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، عزیز فیلی در دومین جلسه شورای فنی استان مرکزی افزود : فرمانداران باید از شروع پروژه های با اعتبار کم نیز خودداری کنند تا پروژه های بزرگ استانی زودتر به بهره برداری برسند و در این راستا از سیستم مقاوم سازی به جای تخریب و بازسازی استفاده نمایند.
وی گفت: استفاده از پتانسیل مهندسین مشاور در جهت نظارت مقیم کارگاهی ، استفاده بیشتر از نیروهای دارای کارت مهارت فنی در پروژه ها و بهره گیری از کمک خیرین در پروژه ها بمنظور تسریع در اتمام پروژه های نیمه تمام ضروری است.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مرکزی نیز گفت: بررسی پروژه های مربوط به نوسازی از مهمترین موضوعات مطرح شده این جلسه بود که 10 درصد از اعتبارات استانی را نیز به خود اختصاص می دهد.
خانم یادگاری افزود: کمیته فنی باید به پروژه های در حال انجام در استان نظارت داشته و آنها را از نظر کیفیت بررسی کنند و در این راستا از نظر کیفیت پروژه های استان 80 درصد امتیاز را کسب کرده اند.
وی گفت:در حال حاضر زمان اجرای پروژه ها در استان طولانی شده و باید ساختمان های آموزشی را در الویت قرار داد و در مدت 2 سال تکمیل شوند.
یادگاری افزود: در حال حاضر 365 پروژه نیمه تمام مدارس در استان وجود دارد که در حدود 70 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.
انتهای پیام / ف
برچسب ها: اراک ، فیلی ، پروژه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.