اتحادیه فوتبال اروپا اعلام کرد به دنبال مشکلات پیش آمده از سوی هواداران تیم های ملی پرتغال ،مجارستان و بلژیک جهت رسیدگی به این موضوع علیه هر سه کشور پرونده انضباطی باز کرده است.

پرونده انضباطی یوفا علیه پرتغال، مجارستان و بلژیکبه گزارش خبرنگارحوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یوفا اعلام کرده است به دلیل بی انضباطی و مشکلاتی که هواداران مجارستان، بلژیک و پرتغال در دیدارهای روز شنبه  به وجود آوردند ،علیه این سه تیم پرونده انضباطی گشوده است.
حدود 200 نفر از هواداران مجارستان قبل از تساوی 1-1 این تیم با ایسلند در ورزشگاه ولودروم ، فنس ها را شکستند و از یک سوی ورزشگاه به سوی دیگر رفتند و با ماموران درگیر شدند.

همچنین پس از گل به خودی دقیقه 88 بازیکن ایسلند ، که مجارستان را به صدر گروه F رساند،هواداران مجارستان اقدام روشن کردن آتش و پرتاب مواد منفجره کردند.
اکنون یوفا در حال رسیدگی به سه اتهام  " آتش بازی" "پرتاب اشیاء" و "آشوب جمعیت" هواداران مجارستانی است.
یوفا روز سه شنبه حکم خود درباره مجارستان را اعلام خواهد کرد.

همچنین آتش بازی طرفداران بلژیک در جریان پیروزی 3-0 این تیم مقابل  جمهوری ایرلند نیز می تواند فدراسیون این کشور را دچار مشکل کند. در حالی که از مقامات پرتغالی نیز خواسته شده در باره  ورود یک هوادار به زمین پس از تساوی 0-0 این تیم  با اتریش در پارک دو پرنس برای گرفتن  عکس با کریستیانو رونالدو، توضیح دهد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار