دبیر اجرایی ستاد امر به معروف و نهی از منکر از حضور گشت‌های امر به معروف و نهی از منکر ویژه شب‌های قدر در بویراحمد خبر داد و گفت: این افراد در مناطق پرتردد و خطرساز حضور دارند.

  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛حجت‌الاسلام کمال فتاح‌زاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر کهگیلویه و بویراحمد از سال گذشته اقدام به ثبت‌نام افراد در طرح طلایه‌داران معروف کرد.
 
دبیر اجرایی ستاد امر به معروف و نهی از منکر کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه سه دوره آموزشی ویژه این افراد در سال گذشته برگزار و برای آنها کارت مخصوص صادر شد، افزود: دوره چهارم نیز امسال برگزار شد.
 
وی با اشاره به اینکه این دوره‌ها برای گروه‌های مختلف بسیج، کارکنان ادارات، کسبه و بانوان برگزار شد، گفت: هدف از اجرای این طرح مشارکت همه مردم در آن و کمک به اصلاح امور جامعه با کمک آنها است.
 
فتاح‌زاده در ادامه با اشاره به نزدیک بودن ایام و لیالی پر فضیلت قدر، گفت: متأسفانه سال گذشته در این ایام اتفاقات ناخوشایندی در استان اتفاق افتاد.
 
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه امسال به اندازه کافی ضابط امر به معروف و نهی از منکر آموزش دیده داریم، گفت: از این به بعد در ایام تعطیل به خصوص مواردی مانند شب‌های قدر از آنها استفاده کرده و اجازه انجام و اتفاق افتادن منکرات را نخواهیم داد.
 
این مسؤول، از حضور گشت‌های امر به معروف و نهی از منکر در شب‌های قدر خبر داد و گفت: این افراد در قالب گشت‌های 10 نفره (بانوان و آقایان) در سطح شهر یاسوج به خصوص محل‌های پرتردد حضور داشته و وضعیت را مدیریت می‌کنند.
 
فتاح‌زاده گفت: در صورت انجام منکری این افراد وظیفه دارند ابتدا با تذکر لسانی و در صورت ادامه، آن موضوع را به مسؤولان اطلاع داده تا آنها در محل حضور یافته و وضعیت را بررسی کنند.
 
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کهگیلویه و بویراحمد، هدف از اجرای این طرح را برقراری امنیت، پیشگیری و جلوگیری از بروز منکرات عنوان کرد و بیان داشت: مردم و خانواده‌ها با دیدن آمران به معروف و ناهیان از منکر با خیال راحت‌تر به مساجد می‌روند ضمن اینکه خیال آنها از اتفاق افتادن حوادث ناگوار آسوده خواهد بود.
 
انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.