توسعه صنایع تکمیلی کلید حل مشکل اشتغال شهرستان ماهشهر است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛فرماندار بندر ماهشهر در جلسه شورای راهبردی صنایع پتروشیمی در منطقه ویژه اقتصادی گفت: در دو سال اخیر تعامل بسیار خوبی بین مدیریت شهری و صنایع شکل گرفته است.

منصور قمر افزود: اثربخشی این مسأله به جایی رسیده که مردم آثار این تعامل دو سویه را به خوبی می‌بینند، پروژه‌های بسیار خوب و بزرگی همچون راه‌آهن، استخر، اماکن ورزشی بندر امام، مدارس متعدد در نقاط محروم و روستاها و ... به صورت خودجوش توسط صنایع پتروشیمی اجرا شده است.

وی گفت: با آغاز به‌کار نماینده مردم منطقه در مجلس نیز امیدواریم این تعاملات توسعه بیشتری پیدا کند، زیرا مدیریت شهری و صنایع به صورت جداگانه نمی‌توانند عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارند.

عالی‌ترین نماینده دولت در شهرستان بندر ماهشهر افزود: اگر تعاملات دو سویه بین مدیریت شهرستان و صنایع پتروشیمی وجود نداشته باشد شاهد تبعات و نتایج منفی خواهیم بود که منطقه و مردم را دچار ضرر و خسران خواهد کرد.

قمر با تأکید بر لزوم جذب سرمایه‌گذار داخلی و خارجی برای توسعه صنایع میان‌دستی و پایین‌دستی، گفت: فرمانداری شهرستان بندر ماهشهر برای تسهیل روند سرمایه‌گذاری در منطقه از تمام ظرفیت‌ها و توان خود استفاده خواهد کرد.

وی افزود: با احداث و توسعه صنایع میان‌دستی و پایین‌دستی علاوه بر تحقق اقتصاد مقاومتی مورد مطالبه رهبر معظم انقلاب، بخش عمده‌ای از مشکل اشتغال و معیشت مردم شهرستان و استان برطرف خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.