هرکسی جایگاه خودش را دارد و این اعتراض‌ها نه تنها من را بی‌انگیزه نمی‌کند؛ بلکه نسبت به کارم در عرصه بازیگری با انگیزه‌تر پیش می‌روم.

من جای کسی را نگرفتم/ اعتراض بیشتر، انگیزه مرا بیشتر می‌کندحوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛از ابتدای حضور پژمان جمشیدی به عنوان بازیگر جلوی دوربین و سپس روی صحنه نمایش، اعتراضات فراوانی از طرف اهالی هنر نسبت به او به وجود آمد. چنین اعتراضاتی به خصوص در مورد آن دسته از نمایش‌های صحنه‌ای که این بازیکن سابق تیم ملی فوتبال، در آن‌ها ایفای نقش می‌کرد، شدت بیشتری داشتند. آن‌ها می‌گفتند در شرایطی که خیلی از هنرجویان با استعداد، امکان ورود به عرصه حرفه‌ای را پیدا نکرده‌اند و حتی بسیاری از پیشکسوتان ما بیکار هستند، چرا پژمان جمشیدی بی هیچ مقدمه‌ای وارد حرفه بازیگری شده؟

حالا چند وقتی است، بار دیگر پژمان جمشیدی در عرصه بازیگری به خصوص بازیگری تئاتر فعال شده و این موضوع مجددا گلایه‌هایی از سوی هنرمندان را رسانه‌ای کرده، طوری که حتی نوید محمدزاده نسبت به منتقدین پژمان جمشیدی در صفحه اینستاگرامش متنی را منتشر کرد.

به همین خاطر خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان  با پژمان جمشیدی که این روزها مشغول تمرین دو اثر نمایشی است گفتگویی انجام داده است. البته ابتدا از مصاحبه در خصوص این موضوع امتناع می‌کرد اما در نهایت در پاسخی کوتاه اظهار داشت:  این موضع‌گیری‌ها من را در کارم با انگیزه‌تر می‌کند؛ چرا که معتقدم هنر برای همه است و هر کسی می‌تواند شانسش را در این عرصه امتحان کند. من در این سه سال چیزی نگفتم و حالا هم چیزی نمی‌گویم اما واكنش انسانی و محبت آميز نويد محمدزاده باعث شد كه بخواهم از او تشكر كنم و بگویم برای انسان های توانا و با استعداد و كوشا هميشه و همه جا موقعيت و فضا برای درخشش هست.

وی ادامه داد: کسانی مثل نوید محمدزاده به طور حتم می‌دانند که من جای کسی را نگرفتم. به هر حال هرکسی کار خودش را انجام می‌دهد و در سال هم تئاترهای زیادی اجرا می شود و کسی جای کسی را نمی‌گیرد.

جمشیدی در ادامه درباره نقشش در نمایش «یادم تو را فراموش» اظهار داشت: من نقش پسری را بازی می‌کنم که به نوعی آچار فرانسه محله خودشان بوده. البته شغل اصلی‌اش شاگرد سوپری است. نمایشنامه تقریبا کمدی است اما درام هم دارد و باقی موضوع را هم دیگر مخاطب باید بیاید و ببیند. هرچند فکر می‌کنم تماشاگر جذب داستان خواهد شد.

جمشیدی درباره همکاری‌اش با ژاله صامتی گفت: به نوع بازیگری و کارهای خانم صامتی علاقه‌مندم؛ چرا که ایشان می‌دانند دنبال چه هستند و من هم برای کارشان انرژی مضاعفی می گذارم.

وی با اشاره به تمرینات فشرده در این نمایش اظهار داشت: سه روز دورخوانی کردیم و الان یک هفته است که به میزانسن‌ها رسیدیم. البته علاوه بر تمرین برای این نمایش، در نمایشی دیگر هم به کارگردانی بنی اردلان در حال تمرین هستم و این موضوع کمی  کار من را سخت‌تر کرده است.

گفتنی است؛ نمایش «یادم تو را فراموش» به کارگردانی ژاله صامتی از 20 تیر با بازیگری فاطمه گودرزی، پژمان جمشیدی، ژاله صامتی و علی سنجری در تماشاخانه ایرانشهر به روی صحنه می رود.



انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۹ ۱۹ تير ۱۳۹۵
مشگل که این نیست .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۱ ۱۳ تير ۱۳۹۵
فیلم فارسی بازی کردن جمشیدی و انصاریان که ناراحتی نداره اجازه بدید دلشون خوش باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۶ ۰۲ تير ۱۳۹۵
کلا جماعت حسودی هستیم و از پیشرفت دیگران ناراحت میشیم جمشید خان برات ارزوی موفیقت روزافزون و دارم.چند وقت پیش یه واحد اپارتمان خریدم ولی هیچ یک از همکارام نه تنها تبریک نگفتن بلکه آب دهنشون قورت میدادن و یهو با گفتن خرید خونه همه ساکت شدن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۲ ۰۲ تير ۱۳۹۵
اتفاقا امثال آقاي پژمان جمشيدي كه هم مستعد و هم متدين هستن را در سينماي امروز با وضعيتي كه همه شاهد هستيم نياز داريم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۲ ۰۲ تير ۱۳۹۵
خدایش ، پژمان جمشیدی با اینکه تجربه بازیگری نداشت ولی بهتر از خیلی های دیگه تو فیلم هاش ایفای نقش میکرد و مثل یه بازیگر حرفه ای کار میکرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۳ ۰۲ تير ۱۳۹۵
تو ایران بازیگر واقعی به تعداد انگشتان دست داریم بقیه در سطح پایینی هستن - اسم نمیبرم ولی همتون میدونید خداوکیلی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۴ ۰۲ تير ۱۳۹۵
ای ول اقا جمشییدی از خیلی از این بازیگرا بهتر بازی می کنه . اقای که گفتن بازیش مزخرفه نظر ت قاب کن یادگاری برای خودت نگهدار خخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۴ ۰۲ تير ۱۳۹۵
بازیش مزخرفه مثل مصطفی زمانی اینم برا ما بازیگر شده هه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۳ ۰۲ تير ۱۳۹۵
پژمان دوست داریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۲ ۰۲ تير ۱۳۹۵
آقا پژمان عزیز درست است شما جای کسی را نگرفته اید . ولیکن شما بازیگر بودید یا دوره بازیگری رفته اید یا مدرک بازیگری دارید . یا خدایی نکرده است پارتی بازی و دوست و رفیق با کارگردان و یا عوامل باعث شده که شما فکر کنید بازیگر هستید. البته ببخشید جسارت نباشد حقایق را خودتان بگوئید.و خیلی جوانهای با استعداد و هنرمند بیکار داریم چون پ پ پ را ندارند . حتی تابحال دوربین را هم از نزدیک ندیده اند.با عرض پوزش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۴ ۰۲ تير ۱۳۹۵
خب چه اشکالی داره کسی که مستعد هست و علاقمند بیاد کار کنه با این کارها و سنگ اندازیها جلوی پیشرفت افراد را نگیرید خیلی جاها بدون هیچ تجربه و زمینه قبلی خیلی از افراد موفق شدند بجای سنگ اندازی و سد معبر شدن به استعدادها کمک کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۳ ۰۲ تير ۱۳۹۵
اگه یه بازیگر فوتبالیست می شد کسی اعتراض میکرد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۰ ۰۲ تير ۱۳۹۵
با پول میشه‌ همه چی شد.