عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهرداری تهران باید هزینه‌هایی که برای شهر و پروژه‌های کلانی مانند تونل نیایش و پل صدر انجام داده است را اعلام کند.

شهرداری هزینه های انجام شده در شهر را اعلام کند/ افشای فیش‌های حقوقی فضای عمومی را دچار چالش می‌کندبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ غلامرضا انصاری عضو شورای اسلامی شهر تهران در دویست و شصت و نهمین جلسه رسمی شورای شهر با اشاره به اقدامات موثر دستگاه‌های امدادی در حادثه شهران اظهار داشت‌: شهرداری تهران باید درخصوص نقاط حادثه‌خیزی مانند شهران و شهر تهران بررسی‌های کاملی انجام دهد و همچنین بررسی حادثه شهران را در دستور کار خود داشته باشد.
 
وی با بیان اینکه درحال حاضر دولت در خصوص موضوع امداد و نجات  با نقاط ضعفی مواجه است، افزود‌: همه دستگاه‌ها باید با همکاری یکدیگر نقاط ضعفی را که درخصوص امداد رسانی در مدیریت بحران  وجود دارد را رفع و جزء اولویت‌های اصلی خود قرار دهند، چراکه این موضوع بسیار جدی و مهم است.
 
عضو شواری اسلامی شهر تهران به افشای فیش های حقوقی در روزهای اخیر اشاره کرد و گفت: دولت و همه دستگاه‌ها باید در خصوص  این موضوع اقداماتی را انجام دهند به این دلیل که در این شرایط باید یک امنیت خاطر در جامعه به وجود آید.
 
انصاری با بیان اینکه افشای فیش های حقوقی فضای عمومی کشور را دچار چالش می‌کند تصریح کرد: شفاف سازی‌های مالی از نکاتی است که باید مورد توجه باشد.
 
وی به شفاف سازی مالی در شهرداری تهران  اشاره کرد و گفت:‌ شهرداری تهران باید هزینه‌هایی که برای شهر و پروژه‌های کلانی مانند تونل نیایش و پل صدر انجام داده است را اعلام کند  و گزارش دقیقی از میزان هزینه ها و همچنین میزان دیون شهرداری به دستگاه‌های دیگر به شورا ارائه دهد تا بتوانیم آن را به صورت شفاف بررسی کنیم.
 
عضو شواری اسلامی شهر تهران تاکید کرد:‌ شورا و شهرداری باید میزان دارایی‌های شهر و نحوه هزینه کرد در برخی از پروژه‌ها را به صورت جدی در دستور کار خود قرار دهند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار