عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: اختلافاتی بین اداره حقوقی اسناد و شهرداری تهران وجود دارد که هرچه سریعتر باید حل شود چرا که این مشکل روند رسیدگی به مشکلات را ضعیف کرده است.

اختلاف بین اداره حقوقی اسناد و شهرداری تهران باید حل و فصل شود
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی صابری عضو شواری اسلامی شهر تهران در دویست و شصت و نهمین جلسه رسمی شورای با اشاره به مصوبه ساماندهی اسناد واملاک در شهرداری تهران اظهار داشت: در یکی از چهار بند این مصوبه آماده است که اگر در دعوای افراد برای گرفتن اسناد املاکی که در برخی ازطرح های توسعه شهردای قرار دارد شهرداری تهران و اداره حقوقی آن مکلف است که برای انتقال اسناد اقداماتی انجام دهد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر روند رسیدگی به این اسناد بسیار ضعیف است افزود: امروزه بین شهرداری تهران و اداره حقوقی مشکلاتی وجود دارد که باید رفع شوند.

عضو شورای اسلامی شهرتهران با تاکید بر اینکه شهرداری تهران اعلام کرده که واحد بازرسی  و حراست اداره اسناد حقوقی مشکلاتی را ایجاد می‌کند، گفت:‌ این موضوع به منظور انتقال سند و پذیرش دعوای دو طرفه است.

صابری با بیان اینکه بدون تردید باید جلسه حقوقی برای حل و فصل این مشکل تشکیل شود افزود: با قوانین بازرسی و حراستی مشکلاتی ایجاد خواهد شد به  همین منظور باید اختلاف بین اداره حقوقی و شهرداری تهران که موجب ضعیف شدن عملکرد شهرداری تهران می‌شود هرچه زودتر حل شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار