برای انتخاب مربی و کار روی رشته های سرعت و پیست به منظور ارتقا دوچرخه سواران احتیاج به پیست چوبی است و این کمبود اعضا، دوچرخه سواری را با مشکل مواجه کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان تیم های دوچرخه سواری سرعت شب گذشته در آخرین مرحله مسابقات لیگ دسته یک به رقابت پرداختند.اما سه رکابزن به عنوان ملی پوشان انتخاب شده اند که فدراسیون در جست و جوی رزومه مربیان خارجی و داخلی برای انتخاب و کار روی رکابزنان این رشته است.
 
در کشور پیست چوبی برای تمرین رکابزنان سرعت وجود ندارد تنها یک پیست در حال ساخت است که احتیاج به هزینه زیادی برای ساخت دارد.همچنین تمام مربیان برای تمرین با تیم در رشته های سرعت به پیست چوبی احتیاج دارند.هم اکنون گزینه هایی مد نظر فدراسیون برای تمرکز روی رشته های پیست وجود دارد که بررسی هر کدام به بن بست منتهی می شود.  
 
مصطفی چایچی مدیر تیم های ملی دوچرخه سواری در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: انتخاب مربی برای تیم سرعت دوچرخه سواری هنوز در مرحله مشاهده رزومه است زیرا باید حسن ها و بدی ها و شرایط مالی و قرار دادها را جمع بندی کنیم سپس زیر ساخت ها بررسی شود و در نهایت تصمیم گیری کنیم.
 
وی در خصوص کمبود هایی که در ایران برای این رشته دارند افزود:نداشتن پیست چوبی یکی از کمبودها برای حضور مربی خارجی در کنار تیم سرعت است.مربیان به دنبال پیست چوبی هستند تا برای تمرین با مشکل مواجه نشوند البته  در ساری برای ساخت این پیست اقدام کرده ایم اما احتیاج به هزینه هنگفتی دارد و با وجود اینکه وزیر ورزش هم دستور اکید برای ساخت این پیست داده ،اما هنوز آماده نیست.
 
چایچی در ادامه توضیح داد:اگر مربی هم بیاوریم در قبال هزینه ای که می کنیم باید از او استفاده کرد و با این شرایط فعلا شرایط  امکان پذیر نیست.
 
وی در خصوص تیم شهرداری تبریز خاطر نشان کرد:برای تیم شهرداری تبریز از  تور چین دعوتنامه فرستاده شده تا در این تور آسیایی شرکت کند.زمان برگزاری تور 18 تیرماه است که با برنامه ما تداخل دارد. اما در هر صورت به نفع رکابزنان انتخابی است زیرا همان تمریناتی که ما می خواهیم با رکابزنان داشته باشیم در حین مسابقات انجام می گیرد اما در هر صورت رکابزنان می توانند در اردوی اول که در سرعین برگزار می شود شرکت کنند اما زمان برگزاری اردوی دوم که اعزام به اروپا است مشکل پیش می آید ولی در هر صورت به نفع ما خواهد بود.

مدیر تیم های ملی دوچرخه سواری در ادامه تاکید کرد:اگر رکابزنان اعزامی به چین سه نفر باشند موردی ندارد اما اگر تنها یک نفر از بین المپیکی ها برای اعزام به تور چین انتخاب شده باشد ما خواهش می کنیم که او را نفرستند و جایگزین کنند تا با تیم المپیکی در تمرینات باشد.   
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار