رحمانی: گنج خانلو یکی از نوابغ دوچرخه سواری ایران است

رکابزن تیم ملی و مربی انفرادی دوچرخه سواری گفت: محمد گنج خانلو یکی از نوابغ دوچرخه سواری ایران و تنها رکابزنی است که در چهار دوره المپیک زمان شرکت کردن را دارد.

محسن رحمانی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنکاران اظهار کرد: برای حضور در مراحل انتخابی المپیک خیلی سخت تلاش کردم اما برادرم چهل روز گذشته دچار برق گرفتگی شد و فوت کرد به همین خاطر و فشارهایی که روی شانه هایم بود نتوانستم ادامه بدهم و تنها سه مرحله از انتخابی المپیک را شرکت کردم.
 
وی افزود:مربی شخصی محمد گنج خانلو و رکابزن تیم سپاهان هستم و در مورد محمد گنج خانلو باید بگویم که درسن 19 سالگی به اردوی تیم ملی المپیک دعوت شده و کم سن و سال ترین رکابزن محسوب می شود همچنین هوش فوق العاده ای دارد.وی چهار مدال آسیایی  و یک مدال قهرمان کشوری کسب کرده است که اگر به همین شکل ادامه دهد در چهار دوره المپیک می تواند شرکت کند و به جرئت می گویم او را یکی از نوابغ دوچرخه سواری ایران است زیرا در19 سالگی تجربه یک رکابزن 32 ساله را دارد.
 
رحمانی در ادامه بیان کرد:از 12 سالگی با محمد گنج خانلو تمرین می کردم و هدفی که برای آینده وی دارم حضور در مسابقات  قهرمانی جهان است که پنج ماه آینده به بار می نشیند .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار