گلشن:تمرینات ملی پوشان به میزبانی سرعین انجام می شود

رئیس هیات دوچرخه سواری اردبیل گفت:برای ملی پوشان هماهنگی های لازم صورت گرفته تا تمریناتشان را به میزبانی شهر توریستی سرعین انجام دهند.

علیرضا گلشن در گفتگو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران اظهار کرد:تیم دوچرخه سواری که برای مسابقات المپیک آماده می شوند به میزبانی اردبیل درشهر توریستی سرعین به مدت 15 روز اقامت و تمرین دارند.همچنین در این خصوص با پلیس راهور برای جاده های منتهی به سرعین هماهنگ کردیم تا برای رکابزنان در حین تمرین مشکلی پیش نیاید.


وی افزود:برای راحتی این رکابزنان با شواری تامین استان اردبیل و اورژانس و  هیات ورزشی پزشکی استان هماهنگی های لازم انجام شده است تا نسبت به فوریت های پزشکی عملیات لازم صورت گیرد .

گلشن در ادامه تصریح کرد: مقرر شده رکابزنان جاده به منظور آمادگی کامل و آشنایی با جاده و کسب تجربه در کنار تیم باشند همچنین رئیس فدراسیون از محل اردو و تمرینات بازدید به عمل می آورد.

وی در خصوص محل اقامت رکابزنان تاکید کرد:هماهنگی های لازم در خصوص هتل را خود فدراسیون  انجام داده است و هتل ارشاد سرعین را برای اقامت رکابزنان در این مدت انتخاب شده است.همچنین وفایی(مربی تیم ملی) و چایچی (مدیر تیم های ملی)برای هدایت رکابزنان همراه تیم هستند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار