همزمان با ولادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) و روز تبلیغ و اطلاع رسانی، و گرامیداشت سالروز شهادت دکتر چمران و روز بسیج اساتید،در مراسمی که از سوی حوزه هنری ودانشگاه پیام نور کرمانشاه برگزار شد از پنج عنوان کتاب با موضوع مفاخر دینی و هنری کرمانشاه رونمایی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ این مراسم با حضور میهمانان ویژه، آیت ا... محمدی عراقی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی،پروفسور خدایی چهره ی از چهره ها ماندگار علمی کشور و جمع زیادی از اساتید برجسته ی دانشگاه های استان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم حجه الاسلام و المسلمین دکتر محمدجواد مهری هدف از تألیف کتاب هایی باموضوعات مفاخر دینی و هنری کرمانشاه را تأکید مقام معظم رهبری در سفر پربرکتشان به کرمانشاه عنوان کرد و گفت: در کرمانشاه خاندان های بابرکتی هستند که همواره در طول تاریخ این دیار، منشاء برکاتی برای مردم بوده اند که باید به نسل جدید معرفی شوند.
 در ادامه این مراسم سروری رئیس حوزه هنری استان کرمانشاه  گفت: استان کرمانشاه به عنوان گهواره ی تمدن و فرهنگ ایران اسلامی در طول تاریخ عالمانی با شهره ی جهانی در خود پروارانده است.

انتهای پیام/پ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.