علی عبدالعلی‌زاده به عنوان رئیس هیات مدیره سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) منصوب شد.

مدیر عامل و رئیس هیات مدیره جدید شستا اعلام شدبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی عبدالعلی‌زاده به عنوان رئیس هیات مدیره سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) منصوب و دکتر سیدرضا نوروز‌زاده مدیرعامل شد.

سیدرضا نوروز زاده عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی پیش از این، به عنوان رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران مشغول به خدمت بود که پس از تغییرات در این سازمان، در اسفند ماه سال گذشته با حکم نعمت‌زاده به سمت مشاور وزیر منصوب شد.

عبدالعلی زاده نیز در سابقه کاری خود مسئولیت وزارت مسکن در دولت اصلاحات و مشاور عالی وزیر کشور در امور توسعه مناطق وزارت کشور جمهوری اسلامی ایران در دولت یازدهم را دارد.

گفتنی است،شستا بزرگترین و مهمترین هولدینگ تامین اجتماعی در کشور است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۰ ۰۷ تير ۱۳۹۵
تامین اجتماعی هر وقت دلش بخواهد قوانین را به نفع خود و ضرر کارگر عوض میکند وهرچی حق بیمه پس انداز میکند با سرمایه گداری شستا از بین میرود امروز هرچی کارخانه و شرکت را خریده مجانی بفروشد به نفع کارگر. در اینده است تاره سود هم تقسیم میکند بین مدیران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۰ ۰۳ تير ۱۳۹۵
فقط دعا کنید ؛الهم عجل لولیک الفرج؛ چون کسی به فکر ملت نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۵ ۰۳ تير ۱۳۹۵
آفتابه لگن هفت دست،شام وناهار هیچی{اوضاع شستا}.بیچاره بازنشسته ها ومستمری بگیران تامین اجتماعی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۴ ۰۳ تير ۱۳۹۵
باسلام ضمن تبریک انتصاب مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شستا خواهشا" در اولین اقدام بساط باندبازی و انتصاب های اتوبوسی در شرکتهای زیر مجموعه را گرفته و واقعا" این حیاط خلوت مدیران دولتی معزول را ساماندهی نمائید . باتشکر
آخرین اخبار