فرماندار چالدران به همراه رئیس اداره جهاد کشاورزی،بانک کشاورزی و صندوق کارآفرینی امید به منظور بررسی مسائل و مشکلات از یک واحد دامداری در حال ساخت در این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، فرماندار چالدران در این بازدید اظهار داشت : مقام معظم رهبری تاکید فراوانی بر تلاش و حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی راکد و نیمه‌فعال برای وارد شدن به چرخه فعالیت داشته که در راستای تحقق فرمایشات معظم‌له و همسو با سیاست‌های اقتصاد مقاومتی باید در این زمینه مسئولان و متولیان امر پای کار آمده و اقدامات شایسته ای انجام دهند.

حسین زاده گفت : دولت تدبیر و امید درصدد است با راهکارهایی امکان پذیر در راستای تحقق سیاستهای اقتصاد مقاومتی از واحدهای تولیدی حمایت کند تا کارشان متوقف نشود .

وی اظهار داشت: حمایت از بخش های تولیدی به ویژه دامی و کشاورزی از برنامه های اصلی مدیریت کلان شهرستان است.

نماینده عالی دولت در شهرستان چالدران افزود: در بخش کشاورزی و دامداری ارائه تسهیلات لازم و ترغیب کشاورزان به ویژه جوانان در دامداری و کشاورزی باید بیش از گذشته صورت گیرد.

وی همچنین با اشاره به پتانسیل و ظرفیتهای فراوان شهرستان در حوزه تولیدات دامی و کشاورزی گفت: چالدران به عنوان قطب کشاورزی و دامپروری استان محسوب می شود.

بازدید فرماندار چالدران از یک واحد دامداری در حال ساخت در این شهرستانبازدید فرماندار چالدران از یک واحد دامداری در حال ساخت در این شهرستانبازدید فرماندار چالدران از یک واحد دامداری در حال ساخت در این شهرستانبازدید فرماندار چالدران از یک واحد دامداری در حال ساخت در این شهرستان

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.