تعداد شعب این مدیریت در حال حاضر 64 شعبه است که تعداد 21 شعبه آن اعتباری، 18 شعبه روستائی و 25 شعبه شهری است.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،مدیرامور شعب بانک کشاورزی آذربایجان غربی اظهارکرد :  در بانک کشاورزی حدود 90 درصد از منابع قابل پرداخت در بخش کشاورزی پرداخت می‌شود و 10 درصد آن در خارج از بخش مصرف می‌شود که این مهم نیز جهت تجهیز منابع از بخش غیرکشاورزی به منظور تزریق آن در بخش کشاورزی انجام می‌شود.

بهنام شهدی تصریح کرد: تمام پرداخت‌های اعتباری بانک کشاورزی و هم چنین خدمات بانکی در چارچوب عملیات بانکداری بدون ربا و در قالب عقود اسلامی چهارگانه شامل مبادله‌ای، مشارکتی، قرض‌الحسنه و تعهدات انجام می‌شود.

مدیر امور شعب بانک کشاورزی آذربایجان غربی ادامه داد: مبنای مشارکتی فقط شامل قسمتی از فعالیت‌های بانک است که در قالب عقود مشارکتی است.

شهدی ادامه داد: در حال حاضر برنامه‌هایی در جهت افزایش تعداد شعب اعتباری و شهری در دست اقدام داریم که در صورت موافقت ستاد و بانک مرکزی با افزایش تعداد شعب به مورد اجرا خواهیم گذاشت.

مدیر امور شعب بانک کشاورزی آذربایجان غربی تعداد خودپردازهای مدیریت استان را مورد اشاره قرار داد و گفت: در حال حاضر تعداد 95 دستگاه خودپردازاین بانک در سطح استان نصب شده است.

وی اذعان داشت: این خودپردازها با 94 درصد سرویس‌دهی و تعداد 401 عدد متوسط تراکنش و مبلغ 146 میلیون ریال متوسط تراکنش در حال ارائه خدمت به مردم هستند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.