مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه از راه‌اندازی فرآیند پاسخگویی به آزمایشات آسیب‌شناسی در کهگیلویه و بویراحمد به منظور کاهش اطاله دادرسی و جلوگیری از ارسال نمونه به استان‌های دیگر خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛کامروز امینی اظهار کرد: پزشکی قانونی در استان کهگیلویه و بویراحمد برای کمک به تسهیل امور و راحتی مردم استان اقدامات زیادی در سال‌های اخیر انجام داده است.
 
مدیرکل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: راه‌اندازی پزشکی قانونی در برخی از شهرستان‌ها به همین منظور بوده تا برای انجام امور، مردم با سختی‌های گذشته روبرو نشوند.
 
این مسؤول گفت: به همین منظور در سال جاری افتتاح پزشکی قانونی شهرستان بهمئی را در دستور کار قرار دادیم.
 
وی بیان کرد: یکی دیگر از کارها راه‌اندازی فرایند پاسخگویی به آزمایشات آسیب‌شناسی در استان به منظور کاهش اطاله دادرسی و جلوگیری از ارسال نمونه به استان‌های همجوار در سه ماهه نخست امسال بود.
 
امینی تصریح کرد: همچنین به دلیل کمبود پزشک  که در پزشکی قانونی داشتیم مجوز استخدام تعداد سه پزشک را نیز اخذ کردیم.
 
تعمیر و تجهیز سالن‌های تشریح از دیگر اقداماتی بود که امینی به آن‌ها اشاره کرد و گفت: این کار در شهرستان کهگیلویه با اعتبارات 90 میلیون تومانی انجام شد.
 
مدیرکل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: مقام‌های خوبی در سال گذشته و همچنین در مدت گذشته از سال جاری کسب کردیم که در سال 94 کسب رتبه اول آموزشی در بین ادارات غیر قطب سازمان پزشکی قانونی را داشتیم.
 
انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.