مديركل راه و شهرسازي آذربايجان غربي با اشاره به عدم تخصيص و كمبود اعتبارات گفت: با مديريت هزينه و رعايت نظم مالي در اين شرايط سخت توانستيم پويايي و نشاط را در سيستم اداري حفظ كنيم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، داريوش نصر در دومين شوراي اداري اداره كل راه و شهرسازي استان ضمن آرزوي قبولي طاعات و عبادات در ماه مبارك رمضان اظهار كرد: خوشبختانه روند مديريت منابع مالي با رعايت اخلاق حرفه اي و وجدان كاري در اين اداره كل مطلوب ارزيابي مي شود.

وي با تاكيد براينكه مديريت هزينه و برقراري نظم مالي در سرلوحه كارهاي اجرايي قرار دارد، گفت: مي توان با تلاش جمعي و همت مضاعف در شرايط سخت عدم تخصيص اعتبار و كمبود منابع مالي رويدادهاي خوبي را رقم زد.

مديركل راه و شهرسازي آذربايجان غربي به آغاز سفرهاي تابستاني بعد از ماه مبارك رمضان اشاره كرد و افزود: حذف تعدادي از نقاط پرحادثه با اقدامات زودبازده،زيباسازي حريم جاده ها، ساماندهي مبلمان جاده اي و حضور گشت هاي راهداري در محورها را از جمله كارهاي كم هزينه براي افزايش ايمني سفرهاي تابستاني است.

نصر بر تجهيز و ساماندهي راهدارخانه ها تاكيد كرد و بيان داشت: لازم است تعميرات و بازسازي پلها و ابنيه فني محورها با اولويت بندي در راستاي مديريت بحران با همكاري فرمانداري ها قبل از پايان فصل كاري اجرا شود.

دومين شوراي اداري اداره كل راه و شهرسازي آذربايجان غربي در سالجاري با حضور مديران و روساي ادارات شهرستانهاي تابعه با محوريت ارائه عملكرد سه ماهه اول سال ادارات شهرستانهاي تابعه برگزار شد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.