نایب رییس هیات فوتبال استان یزد: تیم های فوتبال یزد بدون حمایت جدی مسئولان و همراهی صاحبان صنایع قادر به ادامه حیات در لیگ های کشوری نیستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ نائب رییس هیات فوتبال استان یزد گفت: تیم های فوتبال یزد بدون حمایت جدی مسئولان و همراهی صاحبان صنایع قادر به ادامه حیات در لیگ های کشوری نیستند و باید برای برون رفت از وضعیت نامناسب کنونی آنها اقدامی انجام شود.

نارگانی افزود: تیمداری در لیگ های مختلف فوتبال کشور دارای هزینه زیاد است در حالی که اکثر باشگاههای یزد که نماینده استان در لیگ ها هستند خود به تنهایی نمی توانند نسبت به تامین آنها اقدام کنند.

وی ادامه داد: برای نخستین مرتبه تیم فوتسال بانوان استان یزد به لیگ برتر قهرمانی باشگاه های کشور راه یافته ولی امسال بدلیل نداشتن بودجه نمی تواند در این رقابت های معتبر ملی شرکت کند.

نایب رییس هیات فوتبال استان یزد گفت: علاوه بر تیم فوتسال بانوان متاسفانه سایر تیم های مشابه باشگاهی استان در لیگ های برتر کشور مثل تیم فولاد یزد نیز دچار مشکلات نقدینگی هستند و نمی توانند در رقابت ها حضور یابند.

نارگانی گفت: تیم فولاد یزد در لیگ آزادگان که تنها سهمیه این استان در رقابت ها محسوب می شود و قطعا باید امسال حضوری جدی داشته باشد مشکل مالی دارد و باید مسئولان و بخش خصوصی علاقه مند برای حمایت از تیم ها ورود کنند.

وی خاطر نشان کرد: برای یزدی که خود قطب اصلی صنعت و تولید کشور و جزو چند استان برتر و بالا محسوب می شود جای تاسف است که باید تیم های آن در تامین حداقل منابع مالی برای تیمداری دچار مشکل باشند.

نائب رییس هیات فوتبال استان یزد گفت: این در حالی است که یزد خود تامین کننده منابع برای صنایع سایر استان ها است که در تیمداری سالانه افزون بر 70 الی 80 میلیارد تومان هزینه می کنند.

نارگانی گفت: متاسفانه در استان یزد یک تیم برای تامین حداقل دو الی سه میلیارد تومان دچار مشکل است و نمی تواند با آرامش نسبت به تیمداری و حضور جدی در رقابت های لیگ های کشور باشد.

وی افزود: اگر به داد فوتبال یزد در بحث مسائل مالی و تامین هزینه ها با همکاری صنعت و حمایت مسئولان نرسیم بدون شک در آینده نزدیک دچار بحران در این رشته جذاب و پرمخاطب می شویم و همه مسئول خواهند بود.

این مسئول گفت: فوتبال در دنیای کنونی یک پدیده مهم و اثر بخش چند وجهی است و مخاطبان زیاد دارد از این رو باید نه تنها هیات فوتبال که کارش نظارت بر تیم ها و باشگاه ها و برنامه ریزی است کار کند بلکه همه باید دربخش های مختلف خود را در قبال آن مسئول بدانند.

نارگانی ابراز امیدواری کرد با درایت مسئولان دلسوز استان و با حمایت جدی صنایع و سایر حامیان مالی مشکل فوتبال مرتفع و امسال قوی از سنوات گذشته تیم ها و نمایندگان استان در رقابت ها حضوری جدی تر و آبرومندانه تر داشته باشند.

هم اکنون دو تیم فوتبال ساحلی مقاومت گلساپوش یزد و برسام اردکان در لیگ برتر ساحلی ، تیم نونهالان فولاد یزد و فوتسال بانوان در لیگ برتر و تیم فولاد یزد در لیگ دسته اول باشگاه های کشور حضور دارد.

استان یزد با یک میلیون و 80 هزار جمعیت دارای 100 تیم فوتبال و فوتسال در لیگ استانی و 20 تیم در لیگ های مختلف کشوری است.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۷:۰۸ ۰۸ مهر ۱۳۹۵
ای بابا چه توقعاتی
آخرین اخبار