تنها امتیاز دسته اولی فوتبال یزد، فولاد، در کش و قوس فروش امتیاز و یا ادامه تیم داری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ بعد از ان که فولاد با تلاش در هفته های پایانی توانست سند بقای خود در لیگ یک را در دقایق پایانی به امضا رساند فوتبالدوستان منتظرحضور پرقدرت فولاد در فصل بعد لیگ آزادگان بودند.

دیری نپایید که امید ورزش دوستان یزدی برای موفقیت فولاد کارگر نیافتاد و به سرعت خبری مبنی بر فروش تیم فولاد به استان های دیگر خاطر مردم را آشفته کرد.

در آن جو،خبری به گوش رسید که فولاد با شهرداری بوشهر برای فروش امتیاز فوتبال یزد به توافق اولیه رسیده اما انچه ان معامله را فسخ کرد رقم پایین پیشنهادی بوشهری ها بود.

بعد از این چنین شایعات نزدیک به حقیقتی هیئت فوتبال استان دست به کار شد و با عنوان کردن غیرقانونی بودن فروش فولاد اقدام به تشکیل جلسه ای با حضور تمامی صاحب نظران(البته قرار بود زود تر از اینها جلسه تشکیل شود!؟)نمود که خروجی این جلسه ادامه تیم داری فولاد یزد بود.

با این حال هرچند تقریبا دو هفته از ان جلسه گذشته اما در کمتر از 40روز تا آغاز لیگ یک هنوز تیم فولاد فعالیتی نظیر تمدید قرارداد یا جذب بازیکن انجام نداده است و فراتر از این ها دو مهره اصلی خود یعنی حمید غلامی و علایی را از دست داده و ادامه همکاری ایمن تراج هم هنوز مشخص نیست.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار