رئیس سازمان لیگ فدراسیون قایقرانی گفت:مسابقات نهایی لیگ آبهای آرام به منظور معرفی بهترین تیم برگزار می شود و کانوپولویی ها در انتظار اعلام اسامی برای حضور درمسابقات قهرمانی جهان هستند.

کاناپولویی ها در انتظار اعلام لیست نفرات اعزامی به مسابقات / برگزاری مسابقات لیگ نهایی آبهای آراممرتضی محرابی در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: هفته نهایی مسابقات لیگ آبهای آرام آقایان 24 تیرماه و با حضور 6 تیم در 9 ماده و تیم بانوان 6 مردادماه با حضور 4 یا 5 تیم در دریاچه آزادی برگزار خواهد شد.
 
وی افزود: با توجه به اینکه مسابقات لیگ آبهای آرام چهار مرحله است. باید لیگ ها را با فاصله  و برنامه ریزی برگزار کرد و در پایان رقابت ها به تیم برتر کاپ و مدال کسب اهدا می شود همچنین اگر بخواهند می توانند در رقابت های بین المللی با هزینه شخصی شرکت کنند و فدراسیون مذاکرات اداری تیم  برای حضور در رقابت های بین المللی را انجام می دهد .
 
محرابی در خصوص مسابقات کانوپولو بیان کرد: مسابقات قهرمانی جهان کانوپولو شهریور ماه در جنوب ایتالیا برگزار می شود و  از ایران سه تیم در این پیکارها شرکت می کنند .
برهمین اساس در نظر داریم تا آن زمان یک مرحله اردوی داخلی برای تیم جوانان و بانوان در نظر گرفته ایم ، اما هنوز تیم های اعزامی مشخص نشده اند و به زودی اسامی تیم های شرکت کننده را اعلام می کنیم.


انتهای پیام/
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار