تیم اسلالوم آبهای خروشان برای دستیابی به اهداف سه گانه و ساختن چشم اندازی چهار ساله به منظور حضور در المپیک 2020 توکیو فعالیت های خود را طراحی و آغاز می کند.

به گزارش خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران:رشته اسلالوم  قایقرانی جزو یکی از رشته هایی بود که به ندرت پاروزنان در آن فعالیت داشتند اما هم اکنون این رشته در استانها جزو پرطرفدارترین بخش ها شناخته شده است و فدراسیون برای پیشرفت پاروزنان در این رشته برنامه های بلند مدت،میان مدت و کوتاه مدتی در نظر دارد.یکی از اهداف فدراسیون حضور موفق در المپیک 2020 است که از الان برای رسیدن به سکوهای اسلالوم وارد عمل شده است.
 
برنامه ریزی کمیته قایقرانی برای حضور در المپیک 2020 توکیو در چهار سال آینده از الان آغاز شده است و اردوها،استعدادیابی ها و استانها همراه با کمیته شده اند تا در این برنامه ریزی بلند مدت نقش ارزنده ای داشته باشند.
 
 
در این خصوص با کتایون اشرف رئیس کمیته اسلالوم قایقرانی مصاحبه ای انجام دادم که وی اظهار کرد:پس از بازگشت از مسابقات کاپ 3 جهانی کشور فرانسه هم اکنون باید برای چهار سال آینده رشته اسلالوم برنامه ریزی کنیم که در المپیک 2020 توکیو نقش ماندگاری در جهان داشته باشیم.بنابراین ابتدا به منظور برگزاری اردوهای متعدد و مستمر برای اهداف کوتاه مدتمان برنامه ریزی خواهیم کرد سپس به رقابت با کشورهای دیگر می پردازیم تا برای رسیدن به اهداف بلند مدتمان آمادگی کافی را پیدا کنیم.
 
وی افزود:یکی از اهداف میان مدتم برای رشته اسلالوم مسابقات انتخابی 2017 تیم نوجوانان است.سپس برای المپیک بویرس آیرس نوجوانان در سال 2018 میلادی آماده رقابت خواهیم شد.
 
اشرف در ادامه تاکید کرد:مسابقات آسیایی تیم بزرگسالان اسلالوم و حضور در المپیک 2020 گزینه بعدی دست یابی به اهدافم در این کمیته است. ما در این مدت تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا نتایج ارزنده ای برای اسلالوم کسب کنیم.البته انتخابی ها ثابت نیست و روی تمام استانهایی که به منظور آمادگی شان مدتی تمرکز کردیم،کار خواهیم کرد تا آنها هم در این رشته خودی نشان دهند و در نهایت کسانی انتخاب می شوند که روی آبهای خروشان بهتر باشند.
 
وی در خصوص پاروزنان ملی پوش این رشته تصریح کرد:از تجربیات این پاروزنان برای کمک به دیگران استفاده می کنیم و قرار است که خانواده اسلالوم را بزرگتر از پیش کنیم بنابراین با این هدف باید کار را گسترش دهیم تا بزرگتر از پیش شود و هر کس قوی تر عمل کند به نتایج ارشمندتری دست می یابیم.
 
اشرف توضیح داد:تیم نوجوانان اسلالوم پسران مدتی در کمپ کردستان اردو داشت و پس از ماه رمضان مسابقه ای در پیش داریم که استانهای دیگر هم فعال می کنیم البته منتظر حضور افراد بیشتری در این رشته هستیم.   
 
وی در خصوص رقابت پاروزنان اسلالوم در مسابقات جاکارتا خاطر نشان کرد:مسابقات المپیک آسیایی 2018 جاکارتا چون در پیست آبهای خروشان برگزار می شود هنوز دستور العملی برای تعداد قایقرانان اعزامی نیامده است اما به احتمال قوی با سه پاروزن شرکت خواهیم کرد.
 
گزارش از :الهه طائمه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار