اهواز؛

عدم پرداخت کامل مطالبات ذرتکاران شوش

باید در خصوص مطالبات ذرتکاران بررسی‌های دقیقی انجام شود و آنچه که حق کشاورزان است به آن‌ها پرداخت شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مدیر اداره جهاد کشاورزی شوش در خصوص عدم پرداخت کامل مطالبات ذرتکاران این شهرستان و کسر شدن مطالبات برخی کشاورزان با اعمال فرمول چگالی و رطوبت محصولات گفت: برای روشن شدن قضیه و بررسی دقیق این موضوع در هفته آتی جلسه‌ای با مسئولان مربوطه برگزار خواهیم کرد.

علیرضا ملک زاده اظهار کرد: پس از پرداخت مطالبات ذرتکاران شوش برخی کشاورزان به ما مراجعه و این موضوع را مطرح کردند که برخلاف ادعای شرکت پشتیبانی امور دام مطالبات آن‌ها به صورت کامل پرداخت نشده است.

وی افزود: شرکت پشتیبانی امور دام مدعی است که بر اساس اعمال فرمولی و با محاسبه چگالی و رطوبت محصولات ذرت کشاورزان، مطالبات آن‌ها را پرداخت کرده اما ذرتکاران طی مراجعات مکرر به ما اعلام کرده‌اند که بخشی از مطالبات آن‌ها کسر شده است.

مدیر اداره جهاد کشاورزی شوش تصریح کرد: باید در خصوص مطالبات ذرتکاران بررسی‌های دقیقی انجام شود و آنچه که حق کشاورزان است به آن‌ها پرداخت شود.

وی عنوان کرد: تاکنون مدارک بخشی از ذرتکاران که مطالبات خود را به صورت کامل دریافت نکرده‌اند به ما تحویل داده شده است و در هفته آتی در شرکت پشتیبانی امور دام استان جلسه‌ای با حضور مسئولان مربوطه، نماینده‌ای از تشکل‌های کشاورزی و نماینده‌ای از شرکت پشتیبانی امور دام کشور جهت بررسی دقیق مطالبات ذرتکاران برگزار خواهد شد.

انتهاي پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار