برای راه اندازی بازارچه در خود شادگان مکانی تعیین شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛استاندار خوزستان در شادگان گفت: با تغییر کاربری فضای سبز به هر چیز دیگری مخالفم. باید تا می توانیم همه چیز را به فضای سبز تبدیل کنیم و اصلا نباید کاربری فضای سبز را برای هیچ چیزی تغییر داد و به شدت با این مسئله مخالفت خواهم کرد.

غلامرضا شریعتی افزود: یک مکانی را برای راه اندازی بازارچه به منظور به فروش رساندن کالا در خود شادگان تعیین و شهرداری هم زیرساخت هایش را تأمین کند.

وی گفت: سازمان بنادر باید ۵۰ درصد هزینه برق دار شدن بندر شادگان را بدهد چون بحث اشتغال در این بندر از اهمیت بسیار بالایی برخودار است و بنابراین باید همکاری لازم را داشته باشند. مابقی هزینه را نیز استانداری همکاری و تأمین خواهد کرد.

استاندار خوزستان در خصوص مصوبه شورای امنیت کشور که بالاتر از موتور قایق ۴۵ نباید به دریا بروند و تفویض این اختیار به شورای تأمین استان ها برمی گرددافزود: در صورت نبود مشکل و کارشناسی بودن، این مجوز را صادر خواهم کرد.

شریعتی گفت: دوشنبه هفته آتی با گمرک کشور جلسه خواهم داشت که حتما مشکلات بندر شادگان را مطرح کرده و بحث راه اندازی سیستم الکترونیک ثبت اظهارنامه را نیز با همکاری مدیرکل بنادر استان حل و موانع را رفع می کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.