تحقق عدالت در جامعه یکی از اهداف مهم شهید آیت ا... دکتر بهشتی بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛امام جمعه هندیجان گفت: شهید بهشتی برای تحقق عدالت و عدالتخواهی در جامعه که از اهداف و اندیشه های مهم ایشان است از هیچ کوششی دریغ نکرد.

حجت الاسلام شمیل پور در خطبه های نماز جمعه این هفته هندیجان با اشاره به هفته قوه قضائیه افزود: تحقق عدالت و عدالتخواهی در جامعه یکی از اهداف و اندیشه های مهم شهید آیت ا... دکتر بهشتی بود و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نکرد.

وی گفت: دکتر بهشتی مظلوم زیست و شهید شد و به اندازه یک ملت برای این امت خدمت نمود و دشمنان اسلام ایشان را خار چشم خود می دانستند.

امام جمعه هندیجان افزود: این شهید والا مقام نقش برجسته ای در دفاع از اصل ولایت فقیه و تدوین این اصل مترقی در قانون اسلاسی بر عهده داشت

شمیل پور گفت: بهشتی انسانی صادق و دارای ویژگی های منحصر به فردی در جذب مردم به خود بود و دشمنان اسلام نیز به این ویژگی ایشان که از یک انسان عادی فراتر بود اعتراف کرده اند.

وی در ادامه مشورت را از نقاط قوت و بارز این شهید دانست و افزود: مشورت از ویژگی های برجسته شخصیتی شهید بهشتی بود و در برنامه ریزی ها و عمده تصمیمات و کارهای سیاسی خود مشورت می نمود.

امام جمعه هندیجان افزود: حکام این کشور در آخرین اقدام خود تابعیت شیخ عیسی قاسم رهبر معنوی شیعیان بحرین را سلب نموده و ما شیعیان و نمازگزاران این اقدامات حکومت آل خلیفه را محکوم می کنیم.

شهرستان هندیجان با جمعیت 45 هزار نفر در جنوب خوزستان و در کنار خلیج فارس واقع شده و یکی از بنادر مهم استان می باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.