رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: خبرنگاران برتر روز قدس در استان تجلیل می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ علی گرجی با اشاره به نقش بی بدیل رسانه‎‌ها در معرفی و بیان حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس افزود: مردم ولایتمدار چهارمحال و بختیاری همواره با حضور در تمامی عرصه ها، در حمایت از مسلمانان و انقلاب اسلامی پیشتاز بوده اند که با استفاده از ظرفیت مناسب رسانه ها در استان می‌توان گوشه ای از این حضور پرشور را برای جهانیان به نمایش گذاشت.

وی با بیان اینکه رسانه‌‎ها می‎توانند آثار خود همچون گزارش، مصاحبه و خبر را به روابط عمومی ستاد انتفاضه و قدس استان ارسال کنند، افزود: پس از بررسی آثار ارسالی، به 6 مورد از آثار برتر خبرنگاران استان هدایای نفیسی اهدا می شود.

رئیس ستاد انتفاضه و قدس استان در ادامه یادآور شد: راهپیمایی روز قدس نمایانگر وحدت و یکپارچگی جهان اسلام، حمایت و همراهی ایران با آرمان قدس و فلسطین، محکومیت رژیم صهیونیستی و تبیین ابعاد سلطه برای تضعیف و فروپاشی صهیونیسم است.

گرجی اضافه کرد: افزایش آگاهی جهانی به ویژه برای نسل جوان نسبت به جنایات آمریکا و صهیونیسم، برجسته‌سازی رویکرد و راهبرد امام خمینی(ره) در زمینه روز قدس، جلوگیری از تفرقه بین نیروهای مبارز فلسطینی برای پرداختن به آزادی فلسطین و تقویت امید در سرزمین‌های اشغالی از اهداف مهم برگزاری راهپیمایی روز قدس است.

وی خاطرنشان کرد: دشمن همچنان درصدد است تا ارزش این روز را در جامعه‌های اسلامی از بین ببرد که رسانه‌ها می‌توانند با معرفی و اهمیت این روز برای مسلمانان و نظام جمهوری اسلامی ایران کار فرهنگسازی را به خصوص در بین جوانان انجام دهند.

گفتنی است: راهپیمایی روز جهانی قدس امسال از ساعت 11 صبح امروز جمعه 11 تیرماه 95 و همگام با امت اسلامی در 123 نقطه استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

آخرین جمعهٔ ماه مبارک رمضان طی پیامی از سوی حضرت امام خمینی (ره) در سال 1358 و در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات اسرائیل غاصب، به عنوان «روز قدس» نامگذاری شد.

انتهای پیام/ش
برچسب ها: خبرنگار ، روز قدس ، شهرکرد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار