نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه دشمن به دنبال تغییر اولویت جهان اسلام از آزادی قدس شریف است، گفت: راهپیمایی باشکوه روز قدس امسال این توطئه را خنثی می کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ اردشیر نوریان تصریح کرد: در شرایط حساس کنونى، راهپیمایى باشکوه روز جهانى قدس نشان این واقعیت است که مسأله فلسطین و آزادسازى قدس شریف با وجود تمام توطئه‌هایى که براى انحراف افکار عمومى از این موضوع صورت مى‌گیرد، کماکان اولویت اول جهان اسلام می باشد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به توطئه های دشمن در تغییر اولویت در جهان اسلام از فلسطین به موضوع داعش و تکفیری ها و اختلافات کشورهای اسلامی، گفت: این موضوع سبب تأمین امنیت دشمن اصلی یعنی رژیم مجعول صهیونیستی مورد حمایت استکبار شده که در چنین شرایطی حضور مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی و سایر ملت های مسلمان و آزادیخواه عالم در راهپیمایی روز قدس، تجلی حمایت و تقویت محور مقاومت منطقه و توجه و تمرکز بر آرمان فلسطین است. 

وی، با تأکید بر اینکه روز قدس امسال باید توطئه تغییر اولویت جهان اسلام از مسأله فلسطین و آزادسازى قدس شریف را خنثی کند، افزود: حضور با شکوه و تاریخ ساز در راهپیمایی این روز، نقشه شوم و خطرناک دشمن برای بر هم ریختن جهان اسلام از طریق جنگ‌هاى مذهبى و قومى، تأمین امنیت اسرائیل غاصب، تداوم حضور استعمارگران غربى در کشورهاى اسلامى و تضعیف محور مقاومت منطقه را با شکست مواجه می کند.
   
نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه تا به امروز هیچ مسأله‌اى نتوانسته روز قدس را به فراموشى بسپارد، تأکید کرد: همه‌ساله حضور مسلمانان سراسر جهان در راهپیمایى روز قدس، باشکوه‌تر از سال قبل است.

نوریان، با دعوت از مردم روزه دار استان چهارمحال و بختیاری برای حضور هر چه با شکوهتر در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: بار دیگر همه ملت‌هاى مسلمان به‌ویژه ملت غیور ایران اسلامی و بخصوص مردمان مومن و انقلابی بام بلند ایران زمین نشان خواهند داد، همچنان که امام راحل عظیم الشان (ره) و امام خامنه‌اى (دام ظله) بر آن باور و تأکید دارند، مسأله فلسطین، نابودى رژیم صهیونیستى و آزادى قدس شریف همچنان در دستور کار همه ملت‌هاى مسلمان به‌ویژه جمهورى اسلامى ایران قرار دارد.

گفتنی است: راهپیمایی روز جهانی قدس امسال از ساعت 11 صبح امروز جمعه 11 تیرماه 95 و همگام با امت اسلامی در 123 نقطه استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

آخرین جمعهٔ ماه مبارک رمضان طی پیامی از سوی حضرت امام خمینی (ره) در سال 1358 و در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات اسرائیل غاصب، به عنوان «روز قدس» نامگذاری شد.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار