مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بروجن گفت: روز قدس یکى از مهمترین روزهای جهان اسلام است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت الاسلام علی دهقانی اظهار داشت: ملت مسلمان و انقلابی ایران جزو اولین و اصلی ترین حامیان مردم مظلوم فلسطین بوده و هستند و امسال نیز همه گوش به فرمان ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای، با شرکت در این راهپیمایی، این موضوع را ثابت خواهند کرد.

وی افزود: شرکت در راهپیمایی این روز موجب قدرت بیشتر نظام جمهوری اسلامی و نا امیدی دشمنان خواهد شد و روحیه رزمندگان و مبارزان جبهه مقاومت را تقویت می کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بروجن، روز قدس را یکى از مهمترین روزهای جهان اسلام دانست و افزود: با تدابیر حکیمانه معمار کبیر انقلاب اسلامی و نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس و روز مقابله مستضعفین با مستکبران، بیداری آزادیخواهان و ملت های مظلوم و ستم دیده در اقصی نقاط جهان آغاز شد.

دهقانی، روز قدس را روز بیداری امت اسلام و مستضعفین عالم دانست و گفت: بزرگداشت این روز بزرگ و حمایت از قبله اول مسلمین و مردم مظلوم و ستم دیده در جای جای این کره خاکی به ویژه فلسطین اشغالی، یک وظیفه دینی است.

گفتنی است: راهپیمایی روز جهانی قدس امسال از ساعت 11 صبح امروز جمعه 11 تیرماه 95 و همگام با امت اسلامی در 123 نقطه استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

آخرین جمعهٔ ماه مبارک رمضان طی پیامی از سوی حضرت امام خمینی (ره) در سال 1358 و در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات اسرائیل غاصب، به عنوان «روز قدس» نامگذاری شد.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار