امروز صهیونیسم با همراهی آل‌سعود و آل‌خلیفه مزدور در فلسطین، یمن، بحرین، سوریه و عراق خون مردم را می‌ریزد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،نماینده مردم اصفهان در مجلس ظهر امروز در مراسم راهپیمایی روز قدس در میدان امام(ره) اصفهان با تقدیر از حضور پرشکوه و با عظمت مردم در این مراسم به بیان اهمیت سرزمین فلسطین و قدس شریف از نگاه آیات و روایات پرداخت و گفت ما با مورد توجه قراردادن این جنگ‌های نیابتی منتظر محو صهیونیسم و آل‌سعود خائن هستیم.

حجت‌الاسلام احمد سالک با بیان اینکه مسجدالاقصی قبله نخست مسلمین، امروز مورد تقدیس ادیان الهی است، افزود: حضور پرشور ملت ایران در حماسه حمایت از قدس نشان از اهمیت این مرکز الهی و دفاع از مجموعه اسلام ناب محمدی است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس با اشاره به رسالت‌های ایران در دفاع از ملت مظلوم فلسطین بیان کرد: سیاست‌های توسعه طلبانه رژیم غاصب سبب تصاحب زمین‌های مردم، کشتن آن‌ها و زیرپا گذاشتن حقوق بشر شده است و استکبار به دنبال تأمین امنیت این رژیم غاصب و جعلی است.

سالک تصریح کرد: امروز صهیونیسم با همراهی آل‌سعود و آل‌خلیفه مزدور در فلسطین، یمن، بحرین، سوریه، عراق وغیره خون مردم را می‌ریزد و ما با مورد توجه قراردادن این جنگ‌های نیابتی منتظر محو صهیونیسم و آل سعود خائن هستیم  .



انتهای پیام/م 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.