شهردار اصفهان گفت: شرکت راهپیمایی روز قدس مصداق گفتمان استکبارستیزی ملت ایران است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهدی جمالی‌نژاد در حاشیه راهپیمایی روز قدس در مورد تأثیر حضور مردم در این راهپیمایی در سطح منطقه و جهان اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که اقتدار جمهوری اسلامی ایران را به رخ جهان می‌کشد، گفتمان استکبارستیزی، گفتمان «نه شرقی نه غربی» و زیر بار ظلم نرفتن و نپذیرفتن ستمگران در سطح جهان است.
وی افزود: خوشبختانه روز قدس نیز مصداق همین گفتمان است و این مهم تمام جهان را مجبور می‌کند که برای هر موضوعی پای میز مذاکره با جهموری اسلامی ایران بنشینند.
شهردار اصفهان گفت: خوشبختانه وجود این هم‌افزایی و انسجام در بین مردم نشان می‌دهد که این گفتمان در تمام اجزای جامعه و مردم کشور تسری پیدا کرده و این گفتمان یک ملت است و نه گفتمان یک حزب، گروه و قشر خاص.
جمالی‌نژاد در پاسخ به این سوال که راهپیمایی روز قدس به فرمان امام خمینی (ره) از ایران شروع شد و چه شده که امروز در 80 کشور جهان برگزار می‌شود، تصریح کرد: این گفتمان‌سازی کم کم از سطح جمهوری اسلامی ایران به منطقه و تمام جهان تسری پیدا می‌کند و فکر می‌کنم در آینده نزدیک به گفتمان غالب جهان تبدیل خواهد شد، این موضوع را حضرت امام خمینی (ره) نیز در ابتدای انقلاب نوید داده بودند.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.