امام جمعه دندی با اشاره به آخرین جمعه ماه رمضان بعنوان روز قدس گفت: راهپیمایی امروز نشان داد که فلسطین بعد از ۷۰ سال مساله اول جهان اسلام است و تنها نیست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، حجت الاسلام سید عمران حسینی نسب در خطبه های این هفته اظهارکرد: مرگ برآمریکا و مرگ بر اسرائیل یک دعاست که با زبان روزه گفته می شود و دعای مظلوم را خداوند مستجاب می کند.

وی به روز افشای حقوق بشر آمریکایی اشاره کرد و با برشمردن جنایت آمریکا خصوصا در تیر ماه دهه ۶۰ گفت: شعار حقوق بشر یک رسوایی برای آمریکای جنایتکار است و آمریکا باید از ملتهای مظلوم خجالت بکشد.

حجت الاسلام حسینی نسب با اشاره به جنایتها و حمایتهای آمریکا از رژیم صهیونیستی، عربستان، آل خلیفه و داعش ، اظهارکرد: جدول جنایتهای آمریکا پر شده و نقاب از چهره گرگ صفت آمریکا کنار رفته است.

امام جمعه دندی افزود: اگر آمریکا واقعا به حقوق بشر احترام قائل است، مگر مردم عراق، بحرین، یمن، سوریه و فلسطین بشر نیستند؟ پس کجایند مدعیان حقوق بشر؟

وی گفت: ملتهای مظلوم در مقابل شعار دروغین حقوق بشرآمریکا، شعار مرگ بر آمریکا سر خواهند داد

حجت الاسلام حسینی نسب با اشاره به اقدامات قابل تقدیر سربازان گمنام امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و دستگیری گروه های تروریستی، اظهار کرد: وزارت اطلاعات با دستگیری تروریست ها که قصد بمب گذاری در ۵۰ نقطه کشور را داشتند، یک بار دیگر اقتدار و هوشیاری خود را به نمایش گذاشت.

امام جمعه دندی به مسائل بحرین اشاره کرد و گفت: سلب تابعیت عالم مجاهد شیخ عیسی قاسم همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند هم حماقت است و هم بلاهت و بیانیه سردار سلیمانی در این باره دفاع از مظلوم است.

وی به روز بزرگداشت علامه امینی صاحب کتاب الغدیر اشاره کرد و گفت: کتاب الغدیر سند مظلومیت امیرمومنان حضرت علی علیه السلام است.


انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.