رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه از افزایش 50 درصدی کشفیات موادمخدر در بحث پاکسازی نقاط آلوده سطح شهر کرمانشاه نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  سرهنگ "قباد خنجری"گفت: در سه ماه نخست سال‌جاری بیشتر کشفیات ما معطوف به پاکسازی نقاط آلوده سطح شهر کرمانشاه بود.
وی از افزایش 50 درصدی کشفیات موادمخدر در بحث پاکسازی نقاط آلوده سطح شهر کرمانشاه نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و افزود: حضور در مناطق آلوده سطح شهر  و برخورد با خرده فروشان موادمخدر اولویت نخست کاری پلیس مبارزه با موادمخدر طی سال‌جاری است.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه ادامه داد: مطالبه اصلی مردم برخورد با خرده فروشان موادمخدر است که در این زمینه باید تمام دستگاه‌ها مربوطه وارد عمل شوند و همگی به صورت منسجم و یکپارچه با این پدیده شوم مبارزه کنند.
سرهنگ خنجری با بیان اینکه برخورد با خرده فروشان باید به گونه‌ای باشد که این افراد دیگر قادر به بازگشت مجدد به کار را نباشند، گفت: سال گذشته تعامل و همکاری خوبی در سطح استان با سپاه، بسیج و اطلاعات سپاه در رابطه با برخورد با خرده فروشان موادمخدر صورت گرفت که امیدواریم امسال این تعامل و هماهنگی ارتقاء پیدا کند.
این مقام انتظامی یادآور شد: گزارشات مردمی در این زمینه بسیار موثر است و امیدواریم بتوانیم روز به روز با تلاش مضاعف و همکاری شهروندانی که در انعکاس اخبار می‌کوشند، با این پدیده مبارزه و آن را ریشه کن کنیم.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.