جانشين فرمانده انتظامی استان از کشف محموله کالای بهداشتی قاچاق به ارزش دو ميليارد و 300 ميليون ريال در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سرهنگ "عليرضا مرزبانی" گفت: با توجه به نام گذاری سال و تحقق شعار «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» و برابر اعلام دايره عمليات ويژه، مبنی بر اين که به تازگی تعدادی از قاچاقچيان سودجو اقدام به خريداری يک محموله بزرگ کالای قاچاق خارجی از مناطق مرزی شهرستان قصرشيرين کرده اند و قصد دارند آن را با يک دستگاه کاميون از طريق راه های مواصلاتی به شهرهای مرکزی کشور انتقال دهند، موضوع در دست بررسی قرار گرفت.
وی افزود: قاچاقچيان به دليل ارزش بالای محموله، راههای مواصلاتی را با خودروهای ديگری تحت پوشش قرار داده بودند اما مأموران اداره عمليات ويژه با انجام کار اطلاعاتی و تحت نظر قرار دادن راه های اصلی و فرعی از طريق استقرار چند اکيپ به صورت غيرمحسوس و انجام تدابير خاص، خودرو حامل بار قاچاق را که توسط دو خودروی ديگر همراهی می شد، در جاده فرعی منتهی به جاده سراب قنبر مشاهده کردند.
اين مقام انتظامی، ادامه داد: مأموران با استفاده از علائم هشدار دهنده، قصد متوقف کردن خودرو را داشتند اما راننده با بی توجهی قصد فرار داشت که با تعقيب آن، خودروهای اسکورت با انجام حرکات مارپيچ قصد جلوگيری از تعقيب خودرو مذکور و فراری دادن محموله را داشتند.
سرهنگ مرزبانی، افزود: اين تعقيب و گريز با حضور مقتدرانه ماموران و انجام شگردهای پليسی ناکام ماند و کاميون حامل بار قاچاق توقيف و راننده نيز دستگير شد.
وی گفت: در بازرسی اوليه از خودرو، 915 کارتن حاوی صابون خارجی قاچاق فاقد هرگونه مدارک معتبر گمرکی شامل 65 هزار و 880 قالب به ارزش دو ميليارد و 300 ميليون ريال کشف شد.
جانشين فرمانده انتظامی استان، خاطرنشان کرد: متهم به همراه خودرو و بار مکشوفه جهت سير مراحل قانونی تحويل اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز شد.

انتهای پیام/پ
برچسب ها: کرمانشاه ، کشف ، قاچاق ، ریال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.