در آستانه عید سعید فطر مناطق نمونه گردشگری شهرستان شاهرود آماده بازدید گردشگران است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شاهرود ؛ رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان شاهرود گفت: جاذبه‌های تاریخی و طبیعی این شهرستان در آستانه عید سعید فطر، برای بازدید گردشگران آماده شده اند.

حمیدرضا حسنی افزود: با توجه به قرار داشتن در آستانه عید سعید فطر و فصل تابستان و آغاز مسافرت‌های این فصل، جاذبه‌های شهرستان شاهرود، برای بازدید گردشگران آماده شده اند. 

وی از فعالیت موزه‌های این شهرستان در تعطیلات عید سعید فطر خبر داد و گفت: هماهنگی‌های لازم در زمینه حضور انبوه گردشگران در مناطق نمونه گردشگری، جاذبه‌های طبیعی و بازدید از آثار تاریخی شهرستان فراهم شده است.
حسنی تصریح کرد: همکاران مستقر در پایگاه های اطلاع رسانی شهرستان شاهرود از جمله مجموعه تاریخی بسطام، موزه شاهرود و موزه آب، خانه تاریخی یغمایی‌ها و آرامگاه شیخ ابوالحسن خرقانی با در اختیار قرار دادن نقشه و بروشور کار راهنمایی گردشگران را انجام خواهند داد. 

وی گفت: شهر نمونه گردشگری بسطام، جنگل ابر و قطری، آبشار تنگه داستان مجن، آرامگاه شیخ ابوالحسن خرقانی، روستای هدف گردشگری قلعه بالا و موزه های سطح شهر آماده بازدید گردشگران هستند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان شاهرود گفت: برپایی بازارچه صنایع دستی و سوغات در مجموعه تاریخی بسطام، آرامگاه شیخ ابوالحسن خرقانی و روستای هدف گردشگری ابر از دیگر برنامه های این اداره در این ایام است.
تاکنون بیش از 800 اثر تاریخی استان سمنان در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده است.
انتهای پیام/ر
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار