رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مرکزی گفت : سرشماری عمومی نفوس و مسکن از سوم مهر ماه سال جاری آغاز می شود .

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ؛ خانم رقیه یادگاری در اولین نشست ستاد هماهنگی سرشماری عمومی نفوس و مسکن استان مرکزی افزود: افراد در این بازه زمانی وارد شبکه اینترنت شده و اطلاعات خانوار را ثبت و کد رهگیری دریافت می کنند و سپس از 25 مهر تا 28 آبان ماه جاری ، آمارگیران با حضور به منازل کد رهگیری را در دستگاه تبلت بارگذاری می کنند.
وی ادامه داد :  424 نیروی انسانی در سرشماری استان مرکزی همکاری دارند که درمقایسه با دوره گذشته تعداد افراد یک چهارم کاهش یافته است.
یادگاری، بابیان اینکه این دوره از سرشماری به شیوه نوین الکترونیکی و بدون کاغذ اجرا می شود، افزود: سرشماری نفوس و مسکن یکی از رویدادهای بزرگ زیرساخت برنامه ریزی کشور است و این دوره از سرشماری به صورت الکترونیکی و با استفاده از تبلت انجام می شود.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مرکزی گفت: مردم برای شرکت در سرشماری اینترنتی می توانند با مراجعه به سایت سرشماری به آدرس WWW.sarshomari95.irنسبت به تکمیل سئوالات اقدام و در پایان یک کد آماری به نام سرپرست خانوار دریافت کنند.
وی افزود: خانوارهایی که پرسشنامه های خود رهماهنگی ا به صورت اینترنتی پر کردند و کد آماری خود را به هر طریق گم و یا فراموش کرده اند می توانند در این تاریخ (25 مهر تا 25 آبان ماه) امسال کد آماریشان را با زدن شماره ملی سرپرست خانوار در سایت سرشماری بازیابی کنند.
یادگاری افزود : افرادی که در زمان مراجعه مامور سرشمار در منزل حضور نداشته باشند، مامور برای آنان کارت اطلاعیه خانوار غایب با کد مخصوص قرار می دهد که این افراد نیز از تاریخ 26 تا 28 آبان ماه امسال به مدت سه روز فرصت دارند اطلاعات خود را برای این سرشماری یا از طریق اینترنت و یا از طریق تلفن تکمیل کنند.
انتهای پیام / ف
برچسب ها: اراک ، هماهنگی ، سرشماری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار