مدیر امور فرهنگی و گردشگری شهرداری مشهد از تشکیل کمیته اطلاع رسانی با حضور رئیس دفتر مطالعات و نماینده روابط عمومی راه اهن و کارشناسان حوزه مدیریت فرهنگی و گردشگری خبر داد.

علی قناویز چی در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، افزود: هم افزایی و استفاده از ابزارهای اطلاع رسانی و بهرگیری در خصوص اطلاع رسانی اثر بخش به زائرین صورت می گیرد.

وی گفت: در این جلسه مشارکتی با دفتر مطالعات در خصوص شناسایی مخاطبین و همچنین ارزیابی ابزارهای اطلاع رسانی اقداماتی انجام شد.

مدیر امور فرهنگی و گردشگری شهرداری مشهد با بیان اینکه مصوباتی که در کمیته اطلاع رسانی انجام می شود توسط دفتر مطالعات ارزیابی می شود؛ افزود: بر مبنای ارزیابی هایی که صورت میگ یرد اقدامات لازم در خصوص اطلاع رسانی انجام می شود.

قناویز چی گفت: با توجه به اهمیت شهر مقدس مشهد از نظر مذهبی و گردشگری بر این اساس بنا داریم برای معرفی بهتر این شهر به زائرین از مبدا در اتوبوس ها و قطارهای مسافربری کلیپ های ویژه معرفی مشهد پخش شود.

وی تصریح کرد: باید از طریق نمایش فیلم برای مخاطبین در اتوبوس و یا قطار، هویت مذهبی و انقلابی شهر مشهد معرفی وبه جذابیت های گردشگری و رفاهی شهر مشهد قبل از رسیدن به مقصد پرداخته شود.

مدیر امور فرهنگی و گردشگری شهرداری مشهد افزود: مقرر شد در خصوص تهیه کلیپ اطلاع رسانی هویت مذهبی و گردشگری شهر مشهد جهت اکران در ناوگان عمومی از جمله قطار و اتوبوس برای زائرین اقدام شود.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.