العبادی: با مزدورانی که به تروریست ها کمک می کنند، برخورد می شود

نخست وزیر عراق در پیامی از برخورد دولتش با مزدورانی که به گفته وی به تروریست ها کمک می کنند، خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ حیدرالعبادی که در بازدید از یک مقر نیروی هوایی سخن می گفت، تصریح کرد، ما می دانیم که برای تروریسم بسترهایی وجود دارد و مزدورانی هستند که به تروریست ها کمک می کنند و ما با آن نیز برخورد خواهیم کرد.

به گفته وی حمله تروریستی سحرگاه یکشنبه در خیابان کراده در مرکز بغداد ، مشابه عملیاتی است که طی هفته های اخیر در پایتخت های دیگر جهان رخ داد.

وی با بیان اینکه تروریست ها که از رویارویی با رزمندگان قهرمان ما عاجز هستند، به مردم بی گناه حمله می کنند، اضافه کرد پاسخ ما در مکان جنایت و سخت خواهد بود، چنانچه در گذشته در فلوجه، شهرهای انبار و موصل چنین کرده ایم.

وی از جامعه جهانی خواست برای مقابله با تروریسم، دست در دست عراق بگذارند و بصورت واحد عمل کنند.

العبادی همچنین تاکید کرد که ما نمی گذاریم تروریست ها از کشور خارج شوند و یکایک آنها را در عراق نابود خواهیم کرد.

این اظهارات حیدرالعبادی به دنبال حمله وحشتناک سحرگاه یکشنبه گروه تروریستی داعش به مرکز پر رفت و آمد و خرید بغداد صورت گرفت که طی آن بیش از 150 تن کشته و زخمی شدند.

ناظران و دولتمردان عراق این حمله تروریستی را واکنش انتقامی داعش در برابر شکست های اخیر در فلوجه و انهدام یک کاروان بزرگ این گروه که در حال خروج از عراق بود، می دانند.

نیروی هوایی عراق که یکی از پایگاه های آن روز یکشنبه میزبان العبادی بود، چهارشنبه گذشته در یک عملیات گسترده هوایی صدها خودرو حامل عوامل و عناصر داعش را در جنوب فلوجه هدف گرفته و نابود کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار