از ابتدای سال 95 تاکنون حدود 3 میلیون و 720 هزار مسافر از پایانه های شهر اصفهان با 266 هزار و 210 هزار سرویس تردد کرده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری اصفهان اظهار کرد: شهر اصفهان به عنوان یک شهر خلاق و گردشگر معرفی شده است در همین راستا باید اقدامات و سیاستگذاری های سازمان بر اساس خلاقیت و نوآوری صورت گیرد.

محمدرضا آقاباباگلیان اصفهان تصریح کرد: از ابتدای سال 95 مدیریت سازمان تلاش کرده تا فعالیتهای عمرانی، فرهنگی، اجتماعی پایانه های پنج گانه شهر اصفهان از لحاظ کیفی و کمی در سطح استاندارد ارتقا یابد.

وی تصریح کرد: از ابتدای سال 95 تاکنون حدود 3 میلیون و 720 هزار مسافر از پایانه های شهر اصفهان با 266 هزار و 210 هزار سرویس تردد کرده اند.

محمدرضا آقاباباگلیان با اشاره به اینکه بازسازی، بهسازی و نورپردازی پایانه ها انجام شده است، ادامه داد: برای کنترل و ارتقاء امنیت در پایانه ها 200 عدد دوربین مداربسته نصب شده است.

وی اظهارکرد: تمامی این فعالیتها و فعالیت های دیگر در جهت کیفیت بهتر با هزینه 8 میلیارد و 791 هزار و 400 ریال انجام شده است.

محمدرضا آقاباباگلیان با اشاره به شروع دور دوم سفرهای تابستانی اظهار کرد: با آغاز دور دوم سفرهای تابستانی بعد از ماه مبارک رمضان پایانه های شهر آماده خدمات رسانی به مسافران شهر اصفهان است.

مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری اصفهان ادامه داد: شهروندان می توانند با مراجعه به سایت سازمان به آدرس isfahan.ir/payanehha خرید بلیط خود را به صورت غیرحضوری و اینترنتی انجام دهند.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار