عضو کمیسیون عمران و شهرسازی شورای شهر تهران، گفت: انتصابات جدید شهرداری تهران نجومی و نامتعارف است.

انتصابات جدید شهرداری نجومی و نامتعارف استبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اسماعیل دوستی عضو کمیسیون عمران و شهرسازی شورای شهر تهران در دویست و هفتاد و سومین جلسه علنی شورای شهر در تذکر پیش از دستور خود اظهار داشت: در رابطه با تغییرات جدید شهرداری بسیار فکر کردم و عبارتی جز تغییرات نجومی و نامتعارف پیدا نکردم بنده این تغییرات را نامتعارف می‌دانم. 
 
وی افزود: نمی‌دانم چرا قالیباف تمام تغییرات را در آستانه ایام عید انجام می‌دهد که خیلی با عجله و شتاب زده به نظر می‌رسد و هر کسی آن را بررسی می‌کند آن را نامتعارف می‌داند. 
 
عضو کمیسیون عمران و شهرسازی شورای شهر تهران گفت: آقایان امرودی و داریانی سابقه درخشانی در شهرداری داشته‌اند که ما آن‌ها را از دست دادیم بهتر بود شهردار تهران قبل از آن حداقل با کمیسیون فرهنگی شورا هماهنگی‌هایی انجام می‌داد تا مشکلی رخ نمی‌داد. 
 
دوستی ادامه داد: البته ما در کمیسیون عمران و شهرسازی از حضور آقای مازیار حسینی خوشحال هستیم، همچنین آقای یزدانی با 22 سال سابقه شهرداری امروز با سابقه‌ترین شهردار کشور محسوب می‌شوند اما در منطقه 1 باید به جای ایشان فردی گذاشته شود که امین مردم و اجتماعی باشد. 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار