عید فطر روز تولد دوباره انسان و فصل تازه شکفتن ایمان در روح و جان های پاک و بیدار است.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، رئیس دانشگاه طی پیامی فرا رسیدن عید سعید فطر، روز تولد دوباره انسان و فصل تازه شکفتن ایمان در روح و جان های پاک و بیدار را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

ایزد منان را سپاس می گوییم که توفیق عبادت در ماه مبارک رمضان را بار دیگر در تقدیر مان قرار داد و فرصتی فراهم کرد تا با روزه داری در ماه تهذیب و تزکیه نفس دیگر بار، با یاری از درگاه مهر بی نهایتش به آرامش دست یابیم. خوشا آنان که در این ماه مبارک توشه ای از تقوا بر گرفتند و خانه آخرت خویش را آباد ساختند. امیدوارم خداوند کریم به کرم بی منتهای خود همه ما را در زمره این بندگان خالص قرار دهد.

عید فطر روز تولد دوباره انسان و فصل تازه شکفتن ایمان در روح و جان های پاک و بیدار است. عید فطر، عید فطرتهای روشنی می باشد که پس از گذشت ماه مبارک رمضان در نخستین روز ماه شوال اجر و پاداش خود را تنها در قرب الهی جستجو می کنند. روزی است، که انسان به فطرت پاک خود باز می گردد.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات، حلول این عید بزرگ را به جامعه دانشگاهی، اساتید معزز و همکاران عزیز، دانشجویان گرامی و جمیع خادمین عرصه سلامت استان آذربایجانغربی صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال مسالت می نمایم ما را در راه ارتقاء و پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بویژه در عرصه تامین، حفظ و ارتقای سلامت موفق و پیروز بدارد.

دکتر جواد آقازاده

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات

بهداشتی درمانی آذربایجانغربی

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.