لحظه به لحظه با وضعيت جاده ها؛

ادامه بارش باران در مازندران و گلستان/ترافیک نیمه سنگین در كرج- چالوس و هراز +تصاویر

آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور را در این گزارش بخوانید.

ترافیک سنگین در محور قزوین-رشت/مه گرفتگی در جاده‌های مازندران و گیلان
به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در این گزارش از آخرین وضعیت راه ها و محورهای مواصلاتی کشور آگاه شوید.

*ترافیک سنگین در محور قزوین-رشت(ساعت 07:50)

بر اساس آخرین گزارش های دریافتی از وضعیت ترافیكی در حال حاضر در محور کرج به چالوس در برخی مقاطع مسیر ترافیک نیمه سنگین و در آزادراه قزوین-رشت در محدوده شهر رودبار ترافیک سنگین در مابقی محورهای اصلی كشور تردد به صورت روان در جریان می باشد.

همچنین بر اساس آخرین گزارش های دریافتی از وضعیت جوی در حال حاضر در ارتفاعات محورهای استانهای مازندران و گیلان مه گرفتگی را شاهد هستیم.




ترافیک سنگین در محور قزوین-رشت/مه گرفتگی در جاده‌های مازندران و گیلان
آزاد راه کرج - قزوین، محدوده ساسانی (ساعت: 08:33)

ترافیک سنگین در محور قزوین-رشت/مه گرفتگی در جاده‌های مازندران و گیلان+تصاویر
آزاد راه کرج - تهران، محدوده پل کلاک(ساعت: 08:35)

ترافیک سنگین در محور قزوین-رشت/مه گرفتگی در جاده‌های مازندران و گیلان+تصاویر
محور قزوین - رشت، محدوده تونل منجیل(ساعت:08:40)

ترافیک سنگین در محور قزوین-رشت/مه گرفتگی در جاده‌های مازندران و گیلان+تصاویر
محور کندوان، محدوده پل زنگوله (ساعت:08:44)

ترافیک سنگین در محور قزوین-رشت/مه گرفتگی در جاده‌های مازندران و گیلان+تصاویر
محور کرج - چالوس، محدوده سه راهی دیزین(ساعت:08:44)

*ترافیک نیمه سنگین در کرج-چالوس و هراز(ساعت 09:15)

بر اساس آخرین گزارش های دریافتی از وضعیت ترافیكی در حال حاضر ترافیک درآزادراه کرج-قزوین محدوده امام زاده طاهرنیمه سنگین،محور هرازحد فاصل پلور تا گزنک نیمه سنگین، محور کرج-چالوس محدوده بیلقان سنگین و مابقی مسیر نیمه سنگین و در سایر محورهای اصلی كشور تردد به صورت عادی و روان است.

*بارش باران در مازندران(ساعت: 09:30)

بر اساس اعلام پليس راه راهور ناجا در حال حاضر در استان مازندران (محوره كناره و رامسر) بارش پراكنده باران و ترافيك در محور كرج چالوس (محدوده بيلقان) نيمه سنگين گزارش شده است.

ساير محورهای مواصلاتی كشور از جوی آرام و ترافيكی عادی و روان برخوردارند.


*ترافیک چالوس آرام گرفت(ساعت: 09:40)

بار ترافیکی پرحجم و سنگین در محورهای مواصلاتی و خروجی کلانشهرها و محورهای منتهی به استان های حاشیه دریای خزر پس از دو روز آرام گرفت و هم اکنون بیشتر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردارند.

ترافیک نیمه سنگین در کرج - چالوس/ بارش باران در مازندران+تصاویر

ترافیک نیمه سنگین در کرج - چالوس/ بارش باران در مازندران+تصاویر


محور کرج - چالوس بازگشایی شد/ بارش باران در مازندران+تصاویر
نقشه گرافیکی ترافیک راه های استان تهران

محور کرج - چالوس بازگشایی شد/ بارش باران در مازندران+تصاویر
نقشه گرافیکی ترافیک راه های استان مازندران

محور کرج - چالوس بازگشایی شد/ بارش باران در مازندران+تصاویر
محور قزوین - رشت، محدوده تونل منجیل (ساعت 10:16)


*راه‌های شمالی کشور امروز یک طرفه نمی شود/ محور قزوین – رشت رکوردار بالاترین تردد در 24 ساعت گذشته

سرهنگ نادر رحمانی رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: با توجه به وضعیت مناسب ترافیکی امروز هیچ یک از محورهای شمالی کشور یک طرفه نخواهد شد.

وی در ادامه افزود: حجم عظیمی از سفرها در 24 ساعت گذشته انجام شده و به همین منظور مسافران باید از امروز تا یکشنبه اقدام به بازگشت کنند. چرا که با این حجم سفر امکان بازگشت در روز پایانی تعطیلات وجود ندارد. 

رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور در پایان بیان کرد: بر اساس آمار دریافتی در 24 ساعت گذشته بیشترین تردد در محور قزوین – رشت قبل از منجیل بوده است که آمار تردد در این محور 200 هزار تردد وسایل نقلیه انجام شده است. 

*ترافیک نیمه سنگین در كرج- چالوس(ساعت:11:00)

پليس راه راهور ناجا اعلام كرد: در استان مازندران (محدوده بهشهر) بارش پراكنده باران و ترافيك در محور كرج- چالوس (محدوده بيلقان) نيمه سنگين گزارش شده است.

ساير محورهای مواصلاتی كشور از جوی آرام و ترافيكی عادی و روان برخوردارند.

*یکطرفه شدن محور کرج – چالوس از فردا

سرهنگ اکبری، رئیس پلیس راه استان البرز در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: با توجه به حجم بار بازگشت سفرها از راه‌های شمالی محدودیت ترافیکی در محور کرج – چالوس اعمال خواهد شد.

وی افزود: بر همین اساس از ساعت 13 از میدان امیرکبیر تا مرزن آباد تا ساعت 5 صبح شنبه مسدود خواهد شد.

رئیس پلیس راه استان البرز در پایان بیان کرد: بعد از تخلیه مسیر از میدان امیرکبیر تا مرزن آباد از ساعت 16:30 عصر فردا تردد تمامی وسایل نقلیه از دزدبن 15 کیلومتری بالای مرزن آباد به سمت کرج و میدان امیرکبیر تا 5 صبح شنبه یکطرفه انجام می‌شود.

راه‌های شمالی کشور امروز یک طرفه نمی شود/ یکطرفه شدن محور کرج – چالوس از فردا+تصاویر
آزاد راه تهران - کرج، محدوده وردآورد (ساعت13:13)

*ترافیک نیمه سنگین در محور تهران-فشم(ساعت13:14) 

بر اساس آخرین گزارش های دریافتی از وضعیت ترافیكی در حال حاضر ترافیک درآزادراه تهران-کرج محدوده وردآورد سنگین و محدوده پل کلاک (مسیر رفت وبرگشت)نیمه سنگین، محور تهران-فشم نیمه سنگین، محورتهران -امام زاده داوود نیمه سنگین، محوربابلسر-فریدونکنار نیمه سنگین، محور کرج-چالوس محدوده بیلقان سنگین و مابقی مسیر نیمه سنگین گزارش شده است.

همچنین ترافيك در استان چهار محال و بختياري (محور سامان _ زاينده رود و رامهرمز _ بروجن)، استان اردبيل(محور اردبيل _ آستارا)، محور هراز (محدوده تونل تكاور) نيمه سنگين گزارش شده است.

در سایر محورهای اصلی كشور تردد به صورت عادی و  روان است.

راه‌های شمالی کشور امروز یک طرفه نمی شود/ یکطرفه شدن محور کرج – چالوس از فردا+تصاویر
آخرین وضعیت زمان سفر (ساعت 15:00)

*بارش باران در محورهای هراز و کناره(ساعت: 15:30)

پليس راه راهور ناجا اعلام كرد: در استان گلستان (محدوده توسكستان)، استان مازندران (محور كناره ) و محور هراز محدوده آمل بارش پراكنده باران اعلام شده است.

ترافيك در استان چهار محال و بختياری (محور سامان _ زاينده رود و رامهرمز _ لردگان)، استان اردبيل(محور اردبيل _ آستارا، اردبيل_ سرعين) و محور كرج چالوس (محدوده بيلقان) نيمه سنگين گزارش شده است.

ساير محورهای مواصلاتی كشور از جوی آرام و ترافيكی عادی و روان برخوردار هستند.  


*اعلام محدودیت‌ تردد در جاده‌های شمالی

بر اساس محدودیت‌های اعلام شده از سوی پلیس راهور ناجا برای روز پنجشنبه، تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت و همچنین تردد تمام کامیون‌ها و کامیونت‌های محلی دارای مجوز تردد در محور چالوس ممنوع است.

همچنین تردد تمام تریلرها، کامیونها و کامیونت‌ها به‌استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از محور هراز ممنوع خواهد بود.

در محور فیروزکوه نیز از تردد هرگونه تریلر فاقد مواد سوختی و فاسدشدنی ممانعت به عمل خواهد آمد.

*اعمال محدودیت های جدید در جاده های شمالی از بعد از ظهر امروز (ساعت: 16:30)

سردار موسی امیری گفت: در بین چند روز اخیری که مسافران سفرهای خود را به سمت جاده های شمالی کشور آغاز کرده بودند، روز گذشته شاهد بیشترین حجم ترافیک در جاده ها بودیم.

وی افزود: مسافرانی که قصد تردد در محورهای شمالی را داشتند به ویژه در محور کرج - چالوس با دشوارهای فراوانی مواجه شدند و شرایط برای تردد آنها سخت شده بود.

جانشین رئیس پلیس راهور ناجا با اشاره به ظرفیت پایین جاده های شمالی کشور اظهارکرد: متاسفانه ظرفیت جاده های شمالی کشور محدود است و زمانی که در یک بازه زمانی مشخص شهروندان زیادی قصد عزیمت به شهرهای شمالی را می کنند، ترافیک شدیدی در این محورها مشاهده می شود.

امیری با بیان اینکه لازم است شهروندان زمان بازگشت سفر خود را مدیریت کنند تصریح کرد: درخواست ما از مسافران این است که بازگشت خود را به روز جمعه موکول نکرده و با مدیریتی صحیح مانع از ترافیک شدید در جاده ها شوند.

وی درخصوص وضعیت کنونی مسیر کرج - چالوس خاطرنشان کرد: شرایط تردد خودروها در محور کرج - چالوس امروز عادی و روان است و در سایر محورها نیز ترافیک شدیدی مشاهده نمی شود.

جانشین رئیس پلیس راهور ناجا از تمهیدات پلیس به منظور تردد آسان تر شهروندان از جاده های شمالی خبر داد و گفت: به منظور تسهیل شرایط تردد شهروندان در جاده ها، اعمال محدودیت های ترافیکی و یک طرفه کردن مسیرها از بعد از ظهر امروز در دستور کار پلیس قرار خواهد گرفت.

امیری تاکید کرد: محدودیت‌های ترافیکی تا روز شنبه 19 تیر ماه نیز ادامه خواهد یافت.

*بارش باران در استان های شمالی(ساعت:17:40)

بر اساس اعلام پليس راه راهور ناجا در حال حاضر در استان گلستان (محدوده توسكستان)، استان مازندران(محور كناره ) و محور هراز محدوده آمل بارش پراكنده باران اعلام شده است.

ترافيك در استان چهار محال و بختياري (محور سامان _ زاينده رود و رامهرمز _ لردگان)، استان اردبيل(محور اردبيل _ آستارا، اردبيل_ سرعين) نيمه سنگين گزارش گرديد.

*مه گرفتگی در کرج - چالوس و گلستان(ساعت: 19:15)

بر اساس اعلام پليس راه راهور ناجا در حال حاضر در استان آذربايجان غربي محور اروميه -سلماس بارش پراكنده باران اعلام شده است.

همچنین در حال حاضر در استان مازندران محور كرج-چالوس (محدوده هزار چم) و استان گلستان (محدوده توسكستان-شاهرود) داراي مه گرفتگي و كاهش ديد مي باشد و ترافيك در استان چهار محال و بختياري (محور تيران-سامان و شهركرد-لردگان)، استان اردبيل(محور اردبيل _ آستارا، سراب_ سرعين،اهر-مشكين شهر و بالعكس) و محور هراز (محدوده لاسم تا منظريه) نيمه سنگين گزارش گرديد.

*ممنوعیت تردد خودروها در مسیرهای منتهی به پتروشیمی ماهشهر /مسیر تردد به سمت بندر امام باز شد(ساعت:20:30)

سرهنگ رضا دولتشاهی با اشاره به حریق پتروشیمی بوعلی‌سینا در روز چهارشنبه گفت: در پی اعلام این حریق سریعا تیمی ویژه با سرپرستی جانشین پلیس‌راه استان خوزستان به محل اعزام شد.

وی افزود: نظر به این که امروز احتمال انفجار 2 تا مخزن گاز مایع در پتروشیمی ماهشهر داده شد برابر دستور صادره تردد کلیه خودروها از میدان پلیس به سمت پتروشیمی ماهشهر ممنوع شد از سوی دیگر به جهت جلوگیری از دپوی کامیون‌ها و تریلی‌ها در محدوده ماهشهر، برابر تدبیر اتخاذ شده این دسته از خودروها که قصد مراجعت به پتروشیمی ماهشهر و بندر امام (ره) را داشتند در طول مسیر و در مکان‌های مناسب توسط تیم‌های پلیس‌راه استقرار داده شدند تا مشکلی بوجود نیاید.

رییس پلیس‌راه خوزستان خاطرنشان کرد: امروز نیز با همکاری عوامل پتروشیمی ماهشهر تمامی خودروهای سبک و سنگین از این محدوده خارج شدند.

وی با اشاره به آخرین وضعیت اعلامی در خصوص حریق پتروشیمی ماهشهر تاکید کرد: نظر به اعلام کنترل اوضاع، موقتا مجوز تردد کامیون‌ها و تریلی‌ها به سمت بندر امام (ره) که بخشی از مسیر آن با پتروشیمی ماهشهر یکی است صادر شده اما همچنان ممنوعیت تردد به سمت پتروشیمی ماهشهر برقرار است.

ممنوعیت تردد در مسیرهای منتهی به پتروشیمی ماهشهر/ترافیک نیمه سنگین در هراز+تصاویر
محور هراز- محدوده سه راهی چلاو(ساعت: 20:35 )

*بارش باران در مازندران و فیروزکوه(ساعت:21:05)

بر اساس اعلام پليس راه راهور ناجا در حال حاضر در استان مازندران(اكثر محورها) بارش پراكنده باران و در محور فيروزكوه (محدوده گدوك) داراي مه گرفتگي و كاهش ديد اعلام شد.

همچنین ترافيك در محور كرج- چالوس (شمال به جنوب محدوده ريزمين تا ميدان امير كبير)، استان همدان (محور همدان به غار علي صدر) سنگين و در استان هاي چهارمحال و بختياري (محورهاي تيران-سامان و شهركرد-لردگان)، اردبيل (محورهاي اردبيل _ آستارا، اردبيل_ سرعين) و محور هراز (محدوده سه راهي چلاو، لاسم تا منظريه و امام زاده هاشم تا آبعلي)،باند جنوبي آزادراه كرج- قزوين(از پل حصارك تا پل فرديس) و باند جنوبي آزاد راه تهران- كرج(از پل فرديس تا پل كلاك) نيمه سنگين و گزارش گرديد.

*تردد در جنوب به شمال محور چالوس ممنوع شد(ساعت: 21:30)

پليس راه راهور ناجا اعلام كرد: به جهت روان سازي بار ترافيك در مسير شمال به جنوب محور كرج-چالوس مسير جنوب به شمال محور فوق(حوزه استان البرز تا تونل كندوان) تا اطلاع ثانوي مسدود گرديد.

*ترافیک نیمه سنگین در كرج- چالوس و هراز (ساعت: 23:10)

در استان هاي مازندران(اكثر محورها)، گلستان(محور توسكستان-شاهرود) بارش پراكنده باران و درمحور فيروزكوه (محدوده گدوك) مه گرفتگي و كاهش ديد اعلام شد.

ترافيك در محور كرج- چالوس(محدوده نساء به ميدان اميركبير)، محور هراز(شمال به جنوب محدوده هاي تونل شماره 1،شنگلده و گزنك)، استان گيلان(محور آستارا-اردبيل)، باند جنوبي آزادراه كرج- قزوين(از پل حصارك تا پل فرديس) و باند جنوبي آزاد راه تهران- كرج(از پل فرديس تا پل كلاك) نيمه سنگين گزارش گرديد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۱ ۱۷ تير ۱۳۹۵
خوشم میاد ملت منتظر بودن ماه رمضون تموم شه،همه زدن به جاده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۰ ۱۷ تير ۱۳۹۵
یک کم هم به فکر مردم های استان های گیلان و مازندران باشید خیلی مشکل دارن با این حجم ترافیک و گرانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۰ ۱۷ تير ۱۳۹۵
یک کم هم به فکر مردم های استان های گیلان و مازندران باشید خیلی مشکل دارن با این حجم ترافیک و گرانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۵ ۱۷ تير ۱۳۹۵
چرا در مسیر قزوین رشت اتوبانو کامل نمیکنن که دیگه از داخل شهرهای منجیل و رودبار تردد نشه و باعث ترافیک سنگین نشه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۶ ۱۷ تير ۱۳۹۵
دو روز در صد پنجاه کیلومتر !
آخرین اخبار