نماینده کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: خواسته اصلی ما از دولت در این سفر تکمیل 50 درصد باقی مانده مصوبات سفر مقام معظم رهبری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ صفری با بیان اینکه مصوبات این سفر نیاز جدی استان است، گفت: در همین راستا خواسته اصلی ما از دولت تکمیل مصوبات این سفر است.

احمد صفری با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به استان در مهرماه سال 1390، گفت: از آن زمان تاکنون تنها 50 درصد مصوبات سفر ایشان اجرایی شده است.

نماینده کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی به حذف برخی سدهای مصوب سفر مقام معظم رهبری در استان اشاره کرد و افزود: ساخت این سدها برای استان ضروری است و تمام تلاش ما این است تا علاوه بر جلوگیری از حذف این سدها، روند اجرای آنها را هم تسهیل کنیم.

وی افزود: در حالی صحبت از کمبود بودجه و حذف این سدها به این بهانه است که از سال گذشته تاکنون هزار میلیارد تومان بودجه به شمال کشور اختصاص داده شده که در یک قلم 500 میلیارد تومان به آزادراه شمال و در مورد دیگر 500 میلیارد تومان دیگر نیز به احداث بندر خشک در استان گلستان اختصاص داده شده استدر این راستا باید بودجه عادلانه تقسیم شود.

صفری راه آهن غرب کشور و پالایشگاه آناهیتا را از جمله مهم‌ترین پروژه‌های استان عنوان کرد و افزود: امیدواریم با پیگیری‌ به عمل آمده اجرای این پروژه‌ها شتاب بیشتری گرفته و قطار کرمانشاه تا پایان امسال به کرمانشاه برسد.


انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، بطور ، هیات ، دنبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.