پیشگسوت پرسپولیس گفت: اشتباه طارمی و رضائیان غیر قابل بخشش است و معذرت خواهی دیگر فایده ایی ندارد.

وحید قلیچ در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: طارمی و رضائیان اشتباه غیر قابل بخشش انجام دادند و دیگر معذرت خواهی فایده ایی ندارد .

آنها باید به هواداران با تعصب تیم پرسپولیس احترام می گذاشتند وحداقل یک فصل دیگر با تیم پرسپولیس قرارداد می بستند،طارمی ورضائیان مدیون پرسپولیس هستند.

وی در ادامه گفت: باشگاه پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات عملکرد خوبی نداشته و می توانست بهتر از اینها عمل کند ، در حال حاضر  تیم پرسپولیس در پست های دفاع راست و خط حمله با مشکلات بسیاری روبرو است و بازیکنانی که جذب کرده این مشکل را حل نمی کنند، اما در پست دروازه بانی خرید خوبی را داشته است.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در ادامه افزود: مهدی طارمی و رامین رضائیان جزو بهترین بازیکنان لیگ پانزدهم بودند و جزو مهره های کلیدی تیم پرسپولیس محسوب می شدند و با رفتن این دو، تیم پرسپولیس بامشکلات زیادی در دو پست دفاع راست و خط حمله روبرو خواهد شد . هیچ بازیکنی نمی تواند جای خالی این دو بازیکن را در تیم پرسپولیس پرکند.

وحید قلیچ در ادامه بیان کرد: اردوی اوکراین از سویی به سود افراد سود جو در باشگاه پرسپولیس شده است ، زیرا به دلیل یک اردوی کوتاه مدت 70 نفر همراه پرسپولیس به اوکراین رفتن و تنها هدفشان عکس گرفتن و منتشر کردن در شبکه اجتماعی است.

وی در پایان گفت:بعضی تیمهای لیگ برتری در فصل نقل و انتقالات عملکرد خوبی داشتند و برانکو می توانست بهتر از اینها در خرید بازیکن عمل کند ،ما به خوب بودن  برانکو شکی نداریم ولی این مربی کروات نتوانست جانشینان خوبی را برای طارمی و رضائیان پیدا کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۵ ۱۹ تير ۱۳۹۵
ول کنید ای بابا دیوانمون کردید با این حرف زدناتون هی طارمی رفت رضائیان رفت یک شغلی پیداکردید ول کنید این بنده خداها رو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۵ ۱۹ تير ۱۳۹۵
سال قبلم درخشان موضع گرفته بود ولی همه دیدن برانکو کارشو بلده
آخرین اخبار