فرماندار بویراحمد گفت: توسعه زیرساخت‌های شهر یاسوج مستلزم حمایت ویژه استاندار کهگیلویه و بویراحمد است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛سید محمد کاظم نظری با اشاره به عدم زیرساخت‌های مناسب گردشگری در شهرستان بویراحمد افزود : شهرستان بویراحمد و شهر یاسوج به دلیل شرایط آب و هوایی و طبیعت بکر و خدادادی ظرفیت بالایی در جذب گردشگر دارد که خدمات‌دهی به مسافران مستلزم زیرساخت‌های لازم است.

فرماندار شهرستان بویراحمد با بیان اینکه در تعطیلات عید سعید فطر تمام تلاشمان بر این بود که خدمات‌دهی به مسافران و گردشگران به نحو مطلوب ارائه شود، گفت: متاسفانه در این ایام تعطیلات نواقصات و کمبودهایی بود که اکثر آن‌ها به نبود زیرساخت‌های گردشگری برمی‌گردد.

نظری ضمن قدردانی از تمامی نهادها و مسؤولانی که در خدمات‌دهی به مسافران پای کار بودند و درب سازمان‌ها و ادارات را به روی مسافران باز کردند، گفت: انتظار می‌رود مدیران ارشد استانی شهر یاسوج به عنوان مرکز استان را ویژه ببینند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه شهر یاسوج به عنوان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد جمعیت بیش از ظرفیت را در خود جای می‌دهد و با ورود گردشگر قطعا نواقصاتی احساس می‌شود که انتظار می‌رود یاسوج در توزیع اعتبارات ویژه دیده شود.

رئیس شورای اداری شهرستان بویراحمد در ادامه سخنان خود با اشاره به جلسه شورای برنامه‌ریزی اذعان کرد: متاسفانه در جلسه این شورا که قرار بر این بود که درصدی از اعتبارات به مرکز استان تخصیص داده شود به رای گذاشته شد که نتیجه رأی‌گیری مساوی شد و عملا درصدی تخصیص داده نشد.

نظری تصریح کرد: به دلیل مساوی شدن رای شورای برنامه‌ریزی در خصوص اختصاص درصدی از اعتبارات استانی به شهر یاسوج نتیجه نهایی به تصمیم استاندار موکول شد که امیدواریم استاندار محترم با دیدگاهی که دارند درصدی از اعتبارات استان به مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد تخصیص داده شود تا مشکلات زیرساختی برطرف شود.

فرماندار بویراحمد در پایان تصریح کرد: هر بار که مسافران در مناسبت‌های مختلف به مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد سفر می‌کنند با چنین مشکلات مواجه هستیم چاره‌ای جز فراهم کردن زیرساخت‌ها نداریم و برای فراهم کردن زیرساخت‌ها یک راه آن این بوده که درصد و نیم درصدی از سرجمع اعتبارات استانی به شهر یاسوج تخصیص داده داده شود.

انتهای پیام /ف

برچسب ها: توسعه ، زیرساخت ، استاندار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.