دومین مرحله مسابقات جایزه بزرگ دو و میدانی با هدف کسب سهمیه بازی های المپیک ریو امروز در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات جایزه بزرگ دوومیدانی، در بخش بانوان، صبح امروز (یکشنبه)در مواد 400متربامانع و 100متر، در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران برگزار شد.

نتایج مسابقات در بخش بانوان در ماده 400متر با مانع بدین شرح است:زهرا اسد زاده از استان فارس با ثبت زمان 65:ثانیه و 96صدم ثانیه به مقام نخست و عنوان قهرمانی این رقابت ها دست یافت و پس از وی شهلا محمودی و سمیرامقدم به رده های دوم و سوم این مسابقات جایزه بزرگ دست یافتند.

درماده 100متر:سمیه کاظمی از استان تهران با ثبت زمان 13ثانیه به مقام قهرمانی دست یافت و پس از وی به ترتیب نرجس ذوقی و شیما تیغ افکن از استان های تهران و ارومیه با ثبت زمان های 13:95 و 13:96در رده های دوم و سوم جای گرفتند.


در ماده پرش طول نتایج بدین شرح است:ریحانه مبینی از اصفهان 5:71به مقام نخست دست یافت و پس از وی شیرین سالاری و سمانه کوهکن از استان های هرمزگان و گلستان به ترتیب با پرشی به طول 5:60 و 5:43دوم و سوم شدند.


در ماده 100متر با مانع:نیلوفر سشکورانی با ثبت زمان 19:73قهرمان شد.

در ماده صد متر با مانع تنها یک شرکت کننده وجود داشت.

درماده 200متر بانوان مریم طوسی از تهران با ثبت زمان 24:18به مقام نخست دست یافت و پس از وی به ترتیب الهام کاکلی و مریم محبی در رده های دوم و سوم این رقابت جایزه بزرگ با ثبت زمان 25:17 و 25:77 دست یافتند.

در ماده 800متر نتایج بدین صورت است:طاهره عبدالله زاده ازاصفهان با ثبت زمان 2:22:24به مقام نخست دست یافت و پس از وی به ترتیب نرگس خانی و زهرا رضایی از تهران و قم دوم و سوم شدند.

در پرش ارتفاع مهدیه زعیمی با پرشی به میزان 1:71اول شد و پس از وی مهساکارگر باهمین پرش و خطای بیشتر دوم و شقایق کشاورز با پرش به میزان 1:65به رتبه سوم دست یافت.

در پایان این رقابت ها هیچ دونده ای موفق به کسب سهمیه المپیک نشد.

انتهای پیام/





اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار