بیش ازدو میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان تربت جام پرداخت شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان تربت جام در گفتگو با گروه استان های باشگاه خبرنگاارن جوان از مشهد،گفت: مبلغ دومیلیارد و ۷۷۰ میلیون ریال تسهیلات در قالب وام قرض الحسنه کارگشایی و اشتغالزایی به خانواده های واجد شرایط از ابتدای سال جاری تاکنون پرداخت شده است.

شاکربرآبادی افزود: رفع مشکلات و نیازمندیهای مددجویان تحت حمایت و تلاش برای توانمندسازی آنها، از مهمترین اولویتهای کاری کمیته امداد است که با تلاشها و فعالیتهای گسترده و برنامه ریزی های لازم در این راستا تلاش می کنیم.

وی گفت: این تسهیلات به صورت قرض الحسنه و به منظور تحقق رسالت کمیته امداد در بخش توسعه و حمایت از ایجاد اشتغال به اقشار کم درآمد و افراد تحت پوشش پرداخت می شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) تربت جام افزود: کمیته امداد به منظور تامین مشکلات مالی، معیشتی خانواده های تحت حمایت و همچنین اقشار آسیب پذیر خدمات متفاوتی ارائه می دهد.

شاکربرآبادی اظهار داشت: مشکلات مالی و معیشتی این خانواده ها پس از بررسی دقیق و کارشناسانه و انجام مراحل و فرآیند اداری و با توجه به شرایط آنها به صورت وام قرض الحسنه یا کمک نقدی بلاعوض در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: کمیته امداد در راستای حل مشکلات نیازمندان و ایتام از هیچ کوششی دریغ نکرده و خدمات خود را به صورت هدفمند ارائه می نماید و این مبالغ به صورت موردی ویژه در قالب وام و کمک نقدی بلاعوض به مددجویان و نیازمندان واجد شرایط پرداخت شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان تربت جام یادآور شد : کمک های موردی ویژه در راستای حل مشکلات و نیازهای اساسی از قبیل کمک هزینه‌های ازدواج، تحصیل، فرهنگی، عمرانی و سایر موارد به مددجویان پرداخت می‌شود.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.